تیتر امروز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
انتخابات آمریکا ۲۰۲۴

امید «ترامپ» به رای سیاهپوستان، مسیحیان و دانشجویان خارجی

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، طی سه رویداد در اواخر هفته پیش، خواستار حمایت سیاهپوستان، مسیحیان و دانشجویان خارجی از خود در انتخابات پیش روی این کشور شد.

کد خبر: ۱۶۷۵۶۲
۰۹:۴۳ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

امید «ترامپ» به رای از سیاهپوستان، مسیحیان و دانشجویان خارجی

دیدارنیوز: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، طی سه رویداد در اواخر هفته پیش، با اتکای بر سیاهپوستان، مسیحیان و دانشجویان خارجی از آن‌ها خواستار حمایت از خود در انتخابات پیش روی ایالات متحده شد.

به گزارش «رویترز»، ترامپ روز شنبه در دیدار با جمعی از سیاهپوستان فیلادلفیا، با وعده اصلاح شهری که «خون‌ریزی آن را ویران کرده است»، خواستار رای دادن شهروندان سیاهپوست این شهر به خود شد.

ترامپ چند ساعت پیشتر از آن در رویدادی که در واشینگتن توسط «ائتلاف ایمان و آزادی»، یک گروه محافظه‌کار مسیحی برگزار شد، از کلیسا روندگان خواست در نوامبر برای رای دادن به وی پای صندوق‌ها بروند.

به نقل از العربیه، ترامپ گفت: «مسیحیان به کلیسا می‌روند، اما خیلی رأی نمی‌دهند. شما می‌دانید که اگر رأی بدهید چه قدرتی دارید. باید بروید و رای بدهید. فقط همین یک بار. چهار سال دیگر لازم نیست رای بدهید. آن موقع رای ندهید، چون برای من مهم نیست.»

ترامپ همچنین در پادکستی که پنجشنبه منتشر شد، گفت دانشجویانی که از دانشگاه‌های آمریکایی فارغ‌التحصیل می‌شوند، باید به طور خودکار «گرین کارت» برای اقامت دائم در این کشور دریافت کنند، که البته مغایر با مواضع تند وی در زمینه مهاجرت است.

به گفته ترامپ: «اگر شما از یک دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوید، به نظر من باید به عنوان بخشی از مدرک‌تان به طور خودکار گرین کارت دریافت کنید تا بتوانید در این کشور بمانید، و این شامل کالج‌های ابتدایی نیز می‌شود.»

به گفته رویترز، ستاد انتخاباتی ترامپ بعدا در بیانیه‌ای اعلام کرد تنها پس از «فرسایشی‌ترین فرآیند بررسی در تاریخ ایالات متحده ماهرترین فارغ‌التحصیلانی که می‌توانند کمک‌های چشمگیری به آمریکا بکنند» می‌توانند در این کشور بمانند.

در مقابل، کارزار انتخاباتی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، با توجه به مواضع بسیار سخت‌گیرانه ترامپ در قبال مهاجرت در دوران ریاست جمهوری‌اش بین سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱، درباره ادعای اخیر وی اظهار تردید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی