تیتر امروز

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۹)

رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند

یک روز پس از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن آرا، به سراغ انتخابات آمریکا رفتیم، رحمن قهرمانپور، تحلیلگر مسایل سیاسی و بین المللی هر دو انتخابات تحلیل کرد که می‌بینید و می‌خوانید.
گل‌محمدی سرمربی فولاد شد

چالش بزرگ یحیی در اهواز

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس سرانجام تیم آینده‌اش را انتخاب کرد؛ او در فصل جدید روی نیمکت داغ فولاد خوزستان خواهد نشست.

کد خبر: ۱۶۷۵۱۹
۱۱:۱۸ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

چالش بزرگ یحیی در اهواز

دیدارنیوز: سرمربی سابق پرسپولیس با امضای قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم فولاد خوزستان در آمد.

فولاد خوزستان فصل پراتفاق و البته ناموفقی را پشت سر گذاشت و در آخرین روز فصل بود که این تیم پرآوازه فوتبال ایران توانست با کسب پیروزی در قائمشهر مقابل نساجی، بقای خود در سطح اول فوتبال ایران را مسجل کند. نکته قابل‌توجه درباره فولادی‌ها در فصل اخیر، تغییرات مکرر در کادرفنی بود؛ به‌طوری‌که آن‌ها فصل را با هدایت علیرضا منصوریان آغاز کردند، اما در ادامه راه، اولی گلادیسون، خوان ایگناسیو مارتینس، احمد آل‌نعمه و عبدالله ویسی در مقاطع مختلف روی نیمکت قرمزپوشان اهوازی حضور یافتند.

فولادی‌ها در شرایطی در سطح اول فوتبال ایران ماندنی شدند که بعد از بقای به‌ثبت رسیده، مدیران عالی کارخانه فولاد تصمیم به تغییر و تحولات مهمی گرفتند و در وهله نخست، بهرام رضاییان جای خود را به هوشنگ نصیرزاده داد تا مدیرعامل سابق تراکتور در نقش مدیرعامل جدید فولاد خوزستان معارفه شود. بعد از معرفی مدیرعامل جدید، نوبت به تغییر در ساختار کادرفنی رسید؛ البته که پیش از انتصاب نصیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید، یحیی گل‌محمدی شخصاً مذاکراتی با مدیران عالی‌رتبه کارخانه فولاد داشت و او گزینه اول هدایت قرمزپوشان اهوازی بود.

چالش بزرگ یحیی در اهواز

قرارداد ۲ ساله یحیی با فولادی‌ها

گل‌محمدی بعد از تغییرات مدیریتی انجام شده در ساختار مدیریتی فولاد، با مدیران جدید این باشگاه مذاکرات نهایی را انجام داد و بعد از توافق مالی انجام شده، او شب گذشته با امضای قراردادی ۲ ساله در نقش سرمربی جدید فولاد خوزستان معرفی شد؛ آن‌هم در حالی‌که بعد از پایان همکاری یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس، او در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وسوم قرار بود در نقش سرمربی تراکتور تبریز انتخاب شود، اما عدم صدور مجوز کاری گل‌محمدی سبب شد تا او نتواند قراردادش را با تراکتوری‌ها به امضا برساند.

یحیی با کوله‌باری از تجربه و افتخار در اهواز

یحیی گل‌محمدی تجربه کسب ۹ عنوان قهرمانی را در عرصه باشگاهی در کارنامه‌اش دارد. او در قامت سرمربی پرسپولیس، ۳ قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و ۲ قهرمانی در سوپرجام را به‌دست آورده و در دوران حضورش در ذوب‌آهن هم ۲ قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام در کارنامه گل‌محمدی دیده می‌شود. جالب آنکه سرمربی جدید فولاد خوزستان، حدود ۷ سال تجربه بازی در فولاد خوزستان را دارد و در آن مقطع هم بعد از روز‌های پرفرازونشیب در پرسپولیس بود که به فولاد رفت و در این تیم احیا شد. این سرمربی ۵۳ ساله و پرافتخار امیدوار است که بتواند همانند دوران بازی خود، روز‌های خوبی را در نقش سرمربی فولاد خوزستان هم در اهواز پشت سر بگذارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی