تیتر امروز

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد
ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (دور دوم)

مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد

در ادامه ویژه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، امروز جمعه ۱۵ تیر ماه همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات، میزبان مهدی رحمتی دبیرکل جبهه وحدت ملی بودیم. ارزیابی او از عرصه انتخابات را ببینید و بشنوید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خبر داد

جاده‌های ۳ استان بارانی شد/ تردد روان در چالوس

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های سه استان کشور خبر داد و گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا حاکی از آن است که در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

کد خبر: ۱۶۷۴۷۵
۱۲:۵۸ - ۰۲ تير ۱۴۰۳

بارش باران در جاده‌های ۳ استان کشور

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های سه استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا حاکی از آن است که در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است، بنابراین از رانندگان درخواست می‌کنم با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را با خودروی جلویی رعایت کنند.

وی افزود: همچنین در جاده چالوس نیز بارش باران مشاهده می‌شود، اما تردد روان است که به مسافران توصیه می‌کنیم با صبوری کامل در این مسیر تردد کرده و از برف پاک‌کن خودروی خود استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و در آزادراه ساوه – تهران محدوده بهمن آباد پرحجم است. همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران محدوده‌های گلشهر و مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.

شیرانی در پایان اظهارکرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی