تیتر امروز

مصطفی مهرآیین: وجه انسانی قانون اساسی به محاق رفته/ نظام پهلوی دین را استثمار کرده بود
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

مصطفی مهرآیین: وجه انسانی قانون اساسی به محاق رفته/ نظام پهلوی دین را استثمار کرده بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان مصطفی مهرآیین، جامعه شناس بود؛ این گفت‌وگو به شکل متفاوت و با موضوع جامعه شناسی فلسفی انجام شد که می‌بینید و می‌خوانید.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی: تائید پزشکیان پاس گل شورای نگهبان بود/ ترامپ گفته با ایران به توافق می‌رسم/ دختر قالیباف به پدرش ضربه زد
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگوی ویژه با نماینده دوره نهم و دهم مجلس:

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی: تائید پزشکیان پاس گل شورای نگهبان بود/ ترامپ گفته با ایران به توافق می‌رسم/ دختر قالیباف به پدرش ضربه زد

در یکی دیگر از ویژه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، گفت و گوی مفصلی با غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده دوره نهم و دهم مجلس انجام دادیم که می‌بینید و می‌خوانید.
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

کواکبیان: بسیاری از مشکلات وضع موجود باید رفع شود

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: بسیاری از مشکلات وضع موجود باید رفع بشود و برطرف بشود. کسی که شعار می‌دهد و دنبال تغییر جدی در وضع موجود و رفع تحریم‌های معیشتی مردم نباشد قطعا رای نخواهد آورد.

کد خبر: ۱۶۸۱۸۱
۱۹:۲۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۳

کواکبیان:

دیدارنیوز: دبیرکل حزب مردم سالاری از افرادی که هنوز رای نداده‌اند دعوت کرد به پای صندوق بیایید تا مشکلات رفع شود.

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: «گزارش‌های ما از سراسر کشور نشان می‌دهد که آمار مشارکت صبح ۱۵ تیر ماه بیشتر از صبح ۸ تیر ماه است.

آن‌هایی که تردید دارند و با صندوق قهر هستند از تردید دربیایند و بدانند عدم مشارکت آن‌ها به نفع رقیب خواهد شد. شانزدهم تیر ماه افسوس نخورند که‌ای کاش ما هم در این انتخابات دور دوم شرکت می‌کردیم.

بسیاری از مشکلات وضع موجود باید رفع بشود و برطرف بشود؛ زمانی این اتفاق می‌افتد که عزیزان به پای صندوق رای بیایند و نظر خودشان را به منصه ظهور برسانند.

کسی که شعار می‌دهد و دنبال تغییر جدی در وضع موجود و رفع تحریم‌های معیشتی مردم نباشد قطعا رای نخواهد آورد.

هر کسی از اموال دولتی و بیت المال دارد برای تبلیغات خودش مصرف می‌کند بالاخره باید روز قیامت جواب بدهد. از دین اسلام برای منفعت شخصی خودمان هزینه نکنیم.

امیدوارم امید ما انشاءالله زودتر تبدیل به جشن پیروزی تبدیل شود.»

منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی