تیتر امروز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
در واکنش به جنایت‌های اسرائیل مطرح شد

فلاحی: مدعیان حقوق بشر سکوت کرده‌اند

سارا فلاحی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مدعیان حقوق بشر، در برابر خباثت‌های رژیم اسرائیل سکوت کرده‌اند.

کد خبر: ۱۶۷۴۲۶
۱۹:۰۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

فلاحی: مدعیان حقوق بشر سکوت کرده‌اند

دیدارنیوز: نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر خباثت‌های رژیم صهیونیستی منجر به یک شرایط بغرنج شده است.

سارا فلاحی در نشست «واکاوی جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان غزه» گفت: از سال ۱۹۴۸ که رژیم صهیونیستی به کمک انگلستان شکل گرفت تا آوریل ۲۰۲۴، گزارشات فراوانی از سرکوب و خشونت و نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی ارائه شده که حکایت از وارد شدن بیشترین آسیب به زنان و کودکان فلسطینی دارد.

وی ادامه داد: از آوریل ۲۰۲۴، تعداد ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند که از این تعداد، ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر کودک بودند.

این نماینده افزود: از آغاز جنگ غزه روزانه ۶۳ زن از جمله ۳۷ مادر به شهادت رسیدند. همچنین از آغاز جنگ ۱۷ هزار کودک یتیم شدند.

فلاحی با بیان اینکه طبق منشور‌های بین‌المللی، زنان و کودکان تحت حمایت هستند، گفت: رژیم صهیونیستی با بی‌توجهی به اعلامیه ۱۹۲۴ ژنو مربوط به حقوق کودک و اعلامیه حمایت از زنان و کودکان در شرایط اضطراری و مناقشه مسلحانه و گزارش گزارشگر ویژه حقوق بشر مرتکب نقض‌های آشکار و فاحش حقوق بشر شده است.

وی همچنین بیان کرد: طبق ماده ۸ دیوان بین‌المللی کیفری، اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیست از جمله شکنجه عمومی، فراهم کردن رنج عظیم و صدمه شدید جسمی و روحی شدید، تخریب و ضبط اموال غیر نظامیان، گروگانگیری، حمله و بمباران شهر‌ها از جمله مصادیق جنایات جنگی است لذا باید اقدامات رژیم منفور صهیونیستی محکوم شود.

فلاحی در پایان اظهار کرد: با اتحاد و همبستگی دولت‌های اسلامی می‌توان اتفاقات مثبتی را رقم زد و ان‌شاءالله روزی شاهد آزادی فلسطین باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی