تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
یورو ۲۰۲۴

شوک به کروات‌ها در آخرین لحظات!

تیم ملی کرواسی بعد از شکست سنگین برابر اسپانیا، در دومین بازی خود در یورو ۲۰۲۴ برابر آلبانی قرار گرفت و در آخرین دقایق با گل تساوی متوقف شد.

کد خبر: ۱۶۷۳۷۸
۲۰:۲۹ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

کرواسی

دیدارنیوز: جدال تیم‌های کرواسی و آلبانی در گروه B یورو ۲۰۲۴ با تساوی پایان یافت.

تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و آلبانی در دومین بازی خود در گروه B هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴)، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه فولکس پارک شهر هامبورگ به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ پایان یافت.

شاگردان سیلوینیو ابتدا در دقیقه ۱۱ این دیدار روی یک ارسال توپ از جناح راست و با ضربه سر کاظم لاچی دروازه کرواسی را باز کردند. کرواسی که نیمه اول را با شکست یک بر صفر راهی رختکن شده بود، در نیمه دوم با ارائه یک بازی حساب شده و هجومی موفق شد در دقیقه ۷۴ توسط آندری کراماریچ به گل تساوی برسد.

کرواسی

شاگردان زلاتکو دالیچ که به نتیجه تساوی هم راضی نبودند، با ادامه فشار‌های خود به حریف، دو دقیقه بعد موفق شدند با نفوذی از سمت چپ محوطه جریمه آلبانی و استفاده از شلوغی محوطه روی گل به خودی کلاوس یاسولا به گل دوم برسند. این پایان کار نبود و یاسولا اشتباه خود را با زدن گل تساوی در دقیقه ۵+۹۰ جبران کرد.

با این نتیجه دو تیم یک امتیازی شدند و همچنان برای صعود به دور بعد امیدوار ماندند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی