تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تغییرات مدیریتی در دو باشگاه لیگ برتری

از تبریز به اهواز؛ نصیرزاده مدیرعامل فولاد شد/ مظفری‌زاده سرپرست جدید باشگاه تراکتور

باشگاه فولاد خوزستان دقایقی پیش اعلام کرد که هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل جدید این باشگاه شده و باشگاه تراکتور تبریز، با اعلام کناره‌گیری نصیرزاده از مدیرعاملی این باشگاه، از سعید مظفری‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه تراکتور نام برد.

کد خبر: ۱۶۷۳۴۳
۱۲:۱۳ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

از تبریز به اهواز، نصیرزاده مدیرعامل فولاد شد/ مظفری‌زاده سرپرست جدید باشگاه تراکتور

دیدارنیوز: هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه لیگ برتری فولاد خوزستان شد.

به نقل از رسانه باشگاه فولاد خوزستان، طی حکمی از سوی مدیر عامل هلدینگ گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان، هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان منصوب شد.

هوشنگ نصیرزاده فرزند خطه زرخیز خوزستان و زاده بهبهان و یکی از مدیران با سابقه و نام آشنا در سطح ملی بافعالیت‌های مدیریت ورزشی متعدد در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌های لیگ برتر است.

وی کارشناس ارشد حقوق بین الملل و دارای سابقه ریاست کمیته تدوین مقررات فدراسیون و مدیر عاملی در باشگاه‌های گسترش فولاد، ماشین سازی و تراکتور بوده و هم اکنون عضو هیات رییسه سازمان لیگ است.

نصیرزاده دوره‌های مدیریت باشگاه را در هندوستان، پاکستان، اردن و کاستاریکا زیر نظر فیفا گذرانده و عضو کمیته ارزشیابی کنفدراسیون مرکزی آسیا (کافا) است.

تخصص و تجارب ارزنده این مدیر با سابقه بومی در ساختارسازی، سیستم دهی و نظم و انضباط فرایندی، همواره در سطوح مختلف فوتبال کشور نقشی موثر داشته و از نظرات کارشناسی ایشان در ادوار مختلف فوتبال کشور استفاده شده است.

واکنش باشگاه تراکتور تبریز به تغییرات مدیریتی

کناره‌گیری نصیرزاده از مدیرعاملی/ مظفری‌زاده سرپرست باشگاه تراکتور شد

هیأت مدیره باشگاه تراکتور «سعید مظفری زاده» را تا زمان واگذاری سهام باشگاه به مالکیت جدید، به سمت سرپرست مدیرعاملی منصوب کرد.

به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، علی‌رغم مخالفت قبلی و تلاش برای ادامه فعالیت هوشنگ نصیرزاده تا پایان فرآیند واگذاری و انتقال سهام باشگاه به مالکیت جدید، باتوجه به تأکید و اصرار ایشان برای کناره‌گیری، هیأت مدیره باشگاه تراکتور ضمن موافقت با این درخواست، «سعید مظفری‌زاده» را به سمت سرپرست مدیرعاملی منصوب کرد.

براساس حکم ابلاغی هیأت مدیره باشگاه تراکتور، سعید مظفری‌زاده مسئولیت پیگیری مصوبه مجمع سهامداران باشگاه برای واگذاری و انتقال سهام و انجام امورات مربوطه را برعهده خواهد داشت.

هیأت مدیره باشگاه تراکتور همچنین از زحمات و تلاش‌های هوشنگ نصیرزاده طی مدت عهده‌داری مسئولیت مدیریت باشگاه قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی