تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
با حضور محمدباقر قالیباف و دبیرکل جامعه اسلامی کارگران برگزار شد

گردهمایی کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان جامعه اسلامی کل کشور

گردهمایی کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان جامعه اسلامی کل کشور با حضور محمد باقر قالیباف و احمد کرمی دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور برگزار شد.

کد خبر: ۱۶۷۲۹۵
۱۵:۲۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

گردهمایی کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان جامعه اسلامی کل کشور

 

 

دیدارنیوز: گردهمایی کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان جامعه اسلامی کل کشور با حضور محمدباقر قالیباف و احمد کرمی دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از مسئولین و دبیران نماینده کارگران و بازنشستگان سخنانی را درباره مسائل و مشکلات کارگران مطرح و خواستار حمایت محمدباقر قالیباف شدند.

در ادامه احمد کرمی پس از تبریک عید سعید قربان و پیشاپیش عید غدیر، گفت: بیش از نیمی از جمعیت کشور را کارگران تشکیل می‌دهند و جهت رفاه و معیشت کارگران، کشور نیازمند یک مدیر، مدبر، کاردان و شجاع است.

جامعه اسلامی کارگران کشور نیز به جد و با قدرت تمام از دکتر قالیباف، جهت انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده و از برنامه‌های پیشنهادی درباره رفاه کارگران و جامعه هنری کارگری قدردانی و تشکر کردند. در این گردهمایی کاندید منتخب مردمی، محمدباقر قالیباف گفت: باید زنجیر تولید و بازار سرمایه را درست کنیم و حقوق کارگران باید به اندازه تورم زیاد شود.

او افزود: باید برای بازنشستگان کل کشور سیستم متناسب سازی انجام شود چرا که این عزیزان، پیشکسوت‌های کار و تلاش در کشور هستند و برای عزت و اعتلای آن تلاش کردند و بنده خوشحالم در جمع عزیزانی، چون شما هستم و یکی از برکات انقلاب اسلامی امام و شهدا این است که انتخابات یک فرصت طلایی برای سرنوشت خودمان است.

او ادامه داد: ملت باید انتخاب دقیق، هوشمندانه و کارشناسانی در اداره کشور داشته باشند و آن را به افرادی واگذار کنند که علاوه بر درایت مدیریت، سختگوش و شجاع باشند و در امانتداری و اجرای عدل و انصاف به صورت جهادی و عملیاتی اقدام کنند.

قالیباف افزود: ما نباید ظرفیت‌های کشور را تلف کنیم و به کسی رای بدهیم و در مسند قرارش دهیم که بهانه جویی نکند و اتلاف وقت نکند و اگر تورم زیاد شود سفره قشر محرومان کوچکتر می‌شود، باید فاصله حقوق ثابت و تورم را پر کنیم و  تولید کنندگان در شهر‌ها علی الخصوص روستا‌ها باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند.

او ادامه داد: رئیس جمهور باید علاوه بر اینکه خوب کار کند و همچنین تصمیم درست و خلق الساعه بگیرد با توجه به اینکه بانوان محور اساسی خانواده و در اکثر اوقات مدیریت خرج خانه و خانواده هستند و بیش از نیمی از زنان جامعه در رشد اقتصادی کشور شریک و ثابت قدم هستند، وظیفه ماست که امنیت اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی و شرایط رفاهی خاصی را برای این قشر جامعه وابسته کارگری فراهم کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی