تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

عیادت رهبر انقلاب از آیت‌الله مکارم شیرازی

در پی بستری‌شدن آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، رهبر انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از ایشان عیادت کردند.

کد خبر: ۱۶۷۲۳۶
۱۴:۰۷ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

عیادت رهبر انقلاب آیت‌الله مکارم شیرازی

دیدارنیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت‌الله مکارم شیرازی عیادت کردند.

در پی کسالت و بستری‌شدن آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، رهبر انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از ایشان عیادت کردند.

آیت‌الله خامنه‌ای در جریان این عیادت، ضمن اطلاع از روند درمان آیت‌الله مکارم شیرازی، برای ایشان از درگاه خداوند طلب عافیت و سلامت کامل کرده و افزودند: شما در تمام این سالیان از لحاظ علمی و از لحاظ هدایت مردم و از لحاظ معرفت، عمرتان مبارک و وجودتان نافع بوده است، خداوند ان‌شاءالله برکات شما را باقی بدارد.

در این دیدار، آیت‌الله مکارم شیرازی نیز از لطف و محبت رهبر انقلاب اسلامی سپاسگزاری کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی