تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

توصیه آیت الله سید محمد علی ایازی برای شرکت در انتخابات+ فیلم

آیت الله سید محمدعلی ایازی، محقق و استاد حوزه برای شرکت در انتخابات با هدف ایجاد تغییر توصیه‌ای را بیان کرد که می‌بینید و می‌خوانید.

کد خبر: ۱۶۷۱۸۹
۱۵:۲۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

 

توصیه آیت الله سید محمد علی ایازی، محقق و استاد حوزه برای شرکت در انتخابات

 

دیدارنیوزـ گروه اندیشه: آیت الله سید محمد علی ایازی، محقق و استاد حوزه در گفت و گویی با دیدارنیوز توصیه ای را برای شرکت در انتخابات با هدف ایجاد تغییر بیان کرد.

بخشی از این گفت و گو به صورت خلاصه به رشته تحریر درآمده است.

این گفت و گوی کوتاه را می توانید اینجا ببینید.

 

او می گوید: شرایط امروز استثنایی است و در یک زمان کوتاه انتخابات زودهنگام رخ داد و شورای نگهبان افراد بسیاری را رد کرد و خیلی از افراد را هم طبق یک قانون از پیش نوشته شده از همان اول اجازه ثبت نام نداد.

این استاد حوزه می افزاید: با همه این مشکلات تعدادی را پذیرفت که تعداد آنها فقط شش نفر است؛ در این شرایط نکته اساسی این است که باید بتوانیم از گذشته ها تجربه بگیریم و از آنها درست بهره برداری کنیم؛ ما روسای جمهور خوب و پاک دستی داشتیم که با جدیت کار می کردند اما با مشکلات جدی مواجه بودند، از طرف دیگر رئیس جمهورهایی هم بودند که  کشوری را به جایی رساندند که پنجاه سال عقب افتادیم. 

آیت الله ایازی ادامه می دهد: آنها ثروت کشور را بی برنامه خرج کردند و نظام اداری را تغییر دادند و حالا امروز در جامعه دو مشکل جدی وجود دارد؛ بحرانی اقتصادی ، بیکاری و رکود و تورم که باید ترمیم شود.

این محقق این هم را اضافه می کند که یکی از وظایف اصلی رئیس جمهور این است که رابطه با نظام بین الملل را درست کند کسی که می خواهد اقتصاد را رونق دهد یا وضعیت اقتصاد را اصلاح کند تنها از طریق برنامه در داخل نمی تواند این کار را انجام دهد باید تعاملی با نظام بین الملل داشته باشد باشد زیرا رفتار برخی کشورها در محقق شدن یا نشدن این امر تاثیرگذار است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی