تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

رکود در بازار خودرو؛ قیمت پراید، ساینا و هایما +جدول

در بازار خودروی ایران که رکود در آن حاکم است، پراید ۴۲۰ میلیون تومان قیمت دارد و برای خرید هایما، باید رقم یک میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان هزینه کرد.

کد خبر: ۱۶۷۱۸۰
۱۳:۰۴ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

رکود در بازار خودرو؛ قیمت پراید، ساینا و هایما +جدول

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد. اغلب خودرو‌های داخلی، مونتاژی و وارداتی بدون تغییر خرید و فروش می‌شود و برخی دیگر، نوسان اندکی را تجربه می‌کنند.

قیمت خودرو امروز، در دومین روز کاری هفته تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد. خودرو‌های داخلی، مونتاژی و وارداتی نوسان چندانی ندارند و در برخی موارد، افت و خیز اندکی نسبت به دیروز گزارش می‌شود.

با ثبات نرخ ارز از ماه پیش، تمامی بازار‌های مالی از جمله بازار خودرو در رکود عجیبی فرو رفته‌اند و در اغلب روز‌های کاری هفته، بدون تغییر هستند. پس از فوت ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم پیش‌بینی می‌شد که بازار‌های مالی در انتظار رئیس جمهور جدید، نوسان چندانی نداشته باشند.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، قیمت خودرو از صبح امروز با ثبات گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی از صبح امروز تغییر چندانی ندارد و تقاضا برای آن در بازار پایین است.

ساینا S دنده‌ای که اقتصادی‌ترین سدان حال حاضر بازار به شمار می‌رود از صبح امروز یک میلیون تومان گران‌تر شده و با ۴۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G لوکس‌ترین خودروی تولیدی سایپا با همان نرخ ۷۱۵ میلیون تومانی روز گذشته به فروش می‌رسد.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ نیز مانند وضعیت کلی بازار، تغییری ندارد و به قیمت ۹۲۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V۴ سدان لوکس ایران خودرو به شمار می‌رود که تنها دو میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان رسیده است.

رکود در بازار خودرو؛ قیمت پراید، ساینا و هایما +جدول

قیمت خودرو‌های خارجی

قیمت خودرو‌های مونتاژی و وارداتی نیز با تبعیت از داخلی‌های بازار، نوسان زیادی ندارد.

جک J۴ آپشنال سدان اقتصادی کرمان موتور به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۸۱۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دنده‌ای کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو، اما تغییری ندارد و با همان نرخ ۹۵۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

لاماری ایما کراس‌اوور مونتاژی شرکت آرین پارس موتور محسوب می‌شود که با همان نرخ یک میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رکود در بازار خودرو؛ قیمت پراید، ساینا و هایما +جدول

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی