تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

پزشکیان: در دنیای امروز نمی‌شود میلیارد‌ها تومان جابه‌جا و زمین‌خواری کرد

مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: در دنیای امروز نمی‌شود میلیارد‌ها تومان پول جابه‌جا کرد، زمین‌خواری کرد یا قاچاق کرد.

کد خبر: ۱۶۷۱۲۱
۱۴:۰۸ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

پزشکیان: در دنیای امروز نمی‌شود میلیارد‌ها تومان جابه‌جا و زمین‌خواری کرد

دیدارنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دنیای امروز نمی‌شود میلیارد‌ها تومان پول جابه‌جا کرد، زمین‌خواری کرد یا قاچاق کرد. اگر این اتفاق می‌افتد یا بلد نیستیم یا نمی‌خواهیم جلوی فساد را بگیریم.

مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: در دنیای امروز نمی‌شود میلیارد‌ها تومان پول جابه‌جا کرد، زمین‌خواری کرد یا قاچاق کرد. اگر این اتفاق می‌افتد یا بلد نیستیم یا نمی‌خواهیم جلوی فساد را بگیریم.

او به تجربه خود در نایب‌رئیس مجلس دهم اشاره کرد و افزود: فکر می‌کردم باید قانون بنویسیم که با فساد مبارزه کنیم، اما دیدم به اندازه کافی قانون داریم، اراده مبارزه با فساد نداریم.

پزشکیان در بخش دیگری از سخنانش، حمایت مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم از خود را مغتنم خواند و گفت: اگر مردم اعتماد کردند، آن‌چه از علم و تجربه در اختیار دارم به کار می‌گیرم تا گرهی از گره‌های زندگی‌شان باز کنم.

در این دیدار آیات ایازی، شفیعی، یوسفی و قاضی‌زاده به نمایندگی از اعضای این مجمع، نقطه نظرات خود درباره انتخابات پیش ِرو را بیان کردند.

پافشاری بر تخصص‌گرایی، پرهیز از عصبانیت، ادامه مشی اخلاقی، عهد بستن با مردم برای بیان همه مشکلات و از جمله سنگ‌اندازی‌ها، اعلام برنامه‌های دولت برای استفاده از ظرفیت زنان، هم‌گرا کردن همه اجزای حاکمیت برای حل مشکلات مردم، تجدیدنظر در اجزای بی‌کیفیت و کم‌کیفیت برنامه هفتم توسعه از جمله نکات مورد اشاره اساتید حوزه و دانشگاه بود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی