تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان

عباس ارغوانی، رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی گفت: در ساعات بعد از ظهر آسمان مناطق قسمتی ابری و شرایط ناپایداری پیش‌بینی شده است که مناطق کوهستانی انتظار بارش رگباری وجود دارد.

کد خبر: ۱۶۷۰۵۲
۱۴:۲۸ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان

دیدارنیوز: رئیس اداره هواشناسی کاشان هشدار نارنجی صادر شده برای کاشان را تشریح کرد.

عباس ارغوانی ضمن اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی اظهار داشت: از ساعات اولیه امروز به واسطه جریان هوا از سمت شمال غرب شهرستان کاشان بر روی مناطق کاشان و آران و بیدگل کاهش کیفیت هوا کاهش دید ناشی از پدیده را داریم.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان در بیان این ناپایداری جوی در این شهرستان ابراز داشت: در ساعات بعد از ظهر آسمان مناطق قسمتی ابری و شرایط ناپایداری پیش‌بینی شده است که مناطق کوهستانی انتظار بارش رگباری وجود دارد.

وی افزود: این شرایط ناپایداری همرفتی طی فردا تقویت شده و مناطق وسیع‌تری را پوشش خواهد داد که حتی برای خود شهر کاشان، آران و بیدگل و مناطق دشتی هم می‌توان انتظار بارش رگباری، رعد و برق را داشت.

ارغوانی در بیان نوع مخاطرات تاکید کرد: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و وقوع طوفان لحظه‌ای در مناطق مستعد با گرد و خاک در نقاط مستعد بارش تگرگ از جمله مخاطرات این ناپایداری جوی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل است.

وی با بیان اینکه مناطق کاشان و آران و بیدگل به ویژه در ارتفاعات مناطق اثر این سامانه است، ابراز داشت: میزان بارش‌ها در این فصل تابع شرایط پیچیده جوی است که پیش‌بینی محلی را سخت کرده که بهتر است رعایت ملاحظه سیلاب محلی برای مدیریت امور مد نظر مسئولین و عموم باشد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه آمادگی لازم را برای رخداد هر اتفاقی داشته باشند، گفت: با آمادگی لازم توسط دستگاه‌های خدماتی موجب می‌شود تا در صورت وقوع حادثه شاهد کمترین خسارت باشیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی