تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
باقری در دیدار با وزیر امور خارجه ونزوئلا تاکید کرد

تلاش بیشتر کشور‌های مستقل برای توقف جنگ

علی باقری‌کنی، سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار با ایوان خیل پینتو، وزیر امور خارجه ونزوئلا تاکید کرد که باید تلاش بیشتری از سوی کشور‌های مستقل برای توقف جنگ و جنایات صهیونیست‌ها و دسترسی مردم مظلوم و مقتدر فلسطین به کمک‌های بشردوستانه صورت گیرد.

کد خبر: ۱۶۶۹۷۳
۱۱:۲۳ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

باقری

دیدارنیوز: علی باقری‌کنی، سرپرست وزارت امور خارجه، در حاشیه نشست مشترک وزرای امور خارجه کشور‌های عضو بریکس و کشور‌های در حال توسعه، با ایوان خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا که ملاقات و گفتگو کرد.

علی باقری‌کنی در ابتدای این دیدار از همراهی و همدلی رئیس‌جمهور، دولت و مردم ونزوئلا در ضایعه شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به تعدد و تنوع موضوعات و طرح‌های همکاری در دستور کار روابط دو کشور، ارتباط و تعامل پیوسته‌تر مقامات در حوزه‌های مختلف را برای پیشبرد و توسعه بیش از پیش روابط دو کشور ضروری دانست.

علی باقری درباره فجایع جاری در غزه تاکید کرد، باید تلاش بیشتری از سوی کشور‌های مستقل برای توقف جنگ و جنایات صهیونیست‌ها و دسترسی مردم مظلوم و مقتدر فلسطین به کمک‌های بشردوستانه صورت گیرد.

ایوان خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز در این دیدار مراتب اندوه و همدردی مجدد خود، دولت و مردم و رئیس جمهور کشورش به مناسبت فاجعه اسفناک فقدان شهدای خدمت را ابراز داشت و بر نقش مهم و تاثیرگذار ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان در حمایت از تعمیق و گسترش همه جانبه روابط تهران و کاراکاس تاکید کرد.

وی پیگیری جدی‌تر طرح‌های مشترک با توجه به مواجهه دو کشور با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و همکاری دو کشور برای مقابله با این تحریم‌ها را مهم دانست.

وزیر خارجه ونزوئلا با تاکید بر رویکرد و اهتمام ویژه دولت و مردم و رئیس جمهور ونزوئلا به دفاع از حقوق مردم فلسطین، تاکید کرد ونزوئلا از همه توان و ظرفیت سیاسی خود برای محکومیت جنایات اسرائیل و دفاع از فلسطینیان بکار گرفته است و آمادگی کشورش برای همکاری برای پیگیری جنایات اسراییل در مجامع بین المللی و حقوق بشری ابراز داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی