تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اشرف بروجردی، فعال سیاسی می‌گوید اگر شرایط عادی حاکم بود پزشکیان حتما رای می‌آورد

رقابت بین قالیباف و پزشکیان است

اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳، رقابت اصلی بین قالیباف و پزشکیان و جلیلی و زاکانی قدرت رای‌آوری ندارند.

کد خبر: ۱۶۶۸۹۸
۰۹:۰۴ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

رقابت بین قالیباف و پزشکیان است

دیدارنیوز: فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به نظر من رقابت بین قالیباف و پزشکیان خواهد بود و نه کسی دیگر. جلیلی و زاکانی قدرت رأی‌آوری ندارند و اگر آن‌ها را به عنوان یک گزینه نگاه کنیم، نشان می‌دهد که اراده خود را بر اراده مردم ترجیح داده‌ایم.

اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با ایلنا، درباره ارزیابی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نامزد جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری و علاوه بر آن داشتن ظرفیت افزایش آمار مشارکت گفت: پزشکیان این ظرفیت را دارد. اما مردم نسبت به مسئولان این رویکرد را ندارند که آنچه که مردم می‌خواهند، پاسخ مثبت دهند. اگر شرایط عادی حاکم بود پزشکیان حتما رأی می‌آورد. اما چون مردم اعتمادشان دچار خدشه شده به نظر می‌رسد هنوز دو به شک هستند. حالا باید در روز‌های تبلیغات ببینیم چطور می‌توان مردم را متقاعد کرد تا پای صندوق رای بیایند و پزشکیان بتواند رأی اول را داشته باشد.

مطلب مرتبط:

پزشکیان: مردم لایق وضعیت فعلی نیستند که ما برای آنها ایجاد کرده‌ایم

وی در پاسخ به این سوال که پزشکیان باید بیشتر روی کدام حوزه تمرکز بیشتری داشته باشد تا بتواند از ظرفیت خود استفاده کند، گفت: پزشکیان همیشه روی مردم بحث داشت. پاسخگویی به اراده و خواست مردم از جمله نکات بارز و ویژه ایشان بود. مردم هم پزشکیان را به عنوان چهره‌ای که تاکنون به خواست آنان پاسخ مثبت داده شناختند. اگر خواسته خود را بر خواسته مردم غلبه ندهیم و سعی شود انتخاباتی راحت و بدون دغدغه برگزار شود در آن صورت پزشکیان می‌تواند شانس زیادی رای آوری داشته باشد.

بروجردی در پاسخ به این سوال که آیا با حضور پزشکیان شاهد فضای دوقطبی در انتخابات خواهیم بود، گفت: به نظر من رقابت بین قالیباف و پزشکیان خواهد بود و نه کسی دیگر. جلیلی و زاکانی قدرت رأی‌آوری ندارند و اگر آن‌ها را به عنوان یک گزینه نگاه کنیم، نشان می‌دهد که اراده خود را بر اراده مردم ترجیح داده‌ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی