تیتر امروز

مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب
برنامه انتخاباتی دیدارنیوز

مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، میزبان دو زن از دو جریان سیاسی بودیم، میترا جلوداری فعال اصلاح‌طلب و عضو مستعفی شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و مریم اشرفی گودرزی، عضو شورای مرکزی جبهه ایران...
رای دادن در انتخابات، حق شهروندی یا تکلیف شرعی؟
دیدارنیوز در برنامه "کنکاش" با حضور کارشناسان بررسی می‌کند

رای دادن در انتخابات، حق شهروندی یا تکلیف شرعی؟

حامد شجاعی در دومین برنامه کنکاش، میزبان مهدی عرب صادق، فعال سیاسی اصولگرا و مهدی معتمدی مهر، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران بود که این گفت‌وگوی جالب را به همراه ویدیوی کامل آن در دیدارنیوز...
هشدار به پرمصرف‌ها

برق کدام ادارات قطع می‌شود؟

کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد که از امروز (دوشنبه) برق اداره‌هایی که مصوبه هیات دولت مبنی بر کاهش مصرف برق را رعایت نکنند، قطع خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۶۸۶۶
۱۵:۵۴ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

برق کدام ادارات قطع می‌شود؟

دیدارنیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: از امروز برق اداره‌هایی که مصوبه هیات دولت مبنی بر کاهش مصرف برق را رعایت نکنند قطع خواهد شد.

به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان افزود: مطابق مصوبه ابلاغی هیات وزیران؛ همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات، موظف به کاهش مصرف برق با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و مدیریت سامانه‌های سرمایشی هستند

وی ادامه داد: از امروز؛ دوشنبه؛ ۲۱ خردادماه، برق اداراتی که اقدام به اجرای این مصوبه، وفق شرایط ابلاغی نکرده اند با اخطار قبلی قطع خواهد شد.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت پایداری شبکه برق را نیاز اصلی آسایش و آرامش مردم دانست و خاطرنشان کرد: همه تدابیر لازم در بخش‌های فنی به کار گرفته شده و نیرو‌های عملیاتی این شرکت با تمام توان در تلاش هستند تا کوچک‌ترین اختلالی در تامین برق پایتخت ایجاد نشود.

ناظریان گفت: در همین راستا با تخصیص یک هزار میلیارد تومان، بالغ بر یک هزار طرح فنی در راستای توسعه و بهسازی شبکه برق کلان شهر تهران اجرایی شده و ۱۵۰ برنامه تخصصی نیز با هدف گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ توسط کارشناسان این شرکت، طراحی و اجرا شده است، اما موفقیت در گذر از تابستان با توجه به تعداد قابل ملاحظه مشترکان برق پایتخت، بدون همراهی آنان، امری دشوار خواهد بود.

وی ادامه داد: بخش قابل ملاحظه‌ای از مصرف برق تهران، متعلق به بخش اداری و دستگاه‌های اجرایی است و به همین دلیل، همزمان با آغاز پایش مصرف برق ادارات پایتخت از سال گذشته، مکررا به دستگاه‌های مزبور اطلاع رسانی و آموزش‌های لازم در خصوص ضرورت و راهکار‌های کاهش مصرف برق ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همه ادارات شهر تهران، مجهز به کنتور‌های هوشمند بوده و مصرف برق آنان به صورت لحظه‌ای از طریق رصدخانه شبکه برق و انرژی و مرکز پایش انرژی این شرکت، در حال بررسی است و در صورت عدم رعایت مصوبات ابلاغی بدون اغماض با ادارات غیرهمکار، برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی