تیتر امروز

رحیم‌لو: ادامه نگاه حاکم در دولت فعلی یعنی ادامه اقتصاد و صنعت اسقاطی ایران
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۴)

رحیم‌لو: ادامه نگاه حاکم در دولت فعلی یعنی ادامه اقتصاد و صنعت اسقاطی ایران

یک کارشناس اقتصادی حامی مسعود پزشکیان در برنامه انتخاباتی دیدارنیوز گفت: اولین سود حمایت از پزشکیان متوقف کردن روند تخریبی فعلی است.
رضا اسلامی:مردم حق دارند، نظام سیاسی و شیوه قانونگذاری را تعیین کنند/منشاء هر مشروعیتی مردم هستند
گفت و گوی دیدار در برنامه حقوق اساسی زنده با عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی

رضا اسلامی:مردم حق دارند، نظام سیاسی و شیوه قانونگذاری را تعیین کنند/منشاء هر مشروعیتی مردم هستند

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های حقوق اساسی زنده میزبان رضا اسلامی، عضو هیات علمی و استاد دانشگاه شهید بهشتی بود، او معتقد است که منبع هر قدرتی و منشاء هر مشروعیتی در جامعه مردم هستند.
آیا صدای خاموش ۶۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری شنیده می‌شود؟/ با دوقطبی بوجود آمده مشارکت بیشتر می‌شود؟
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

آیا صدای خاموش ۶۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری شنیده می‌شود؟/ با دوقطبی بوجود آمده مشارکت بیشتر می‌شود؟

این هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

ترکیب احتمالی تیم‌ملی برابر هنگ‌کنگ؛ در انتظار جوان‌گرایی!

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در پنجمین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به دیدار هنک گنگ می‌رود. صعود تیم قلعه‌نویی از این مرحله قطعی شده و این بازی تشریفاتی و برای رقابت با ازبکستان در صدرنشینی جدول گروه پنجم خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۶۶۵۹
۱۴:۰۸ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر هنگ کنگ

دیدارنیوز: در غیاب محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی، امیر قلعه‌نویی به دنبال انتخاب بهترین ترکیب برای دوئل با هنگ‌کنگ است.

تیم ملی ایران که صعودش به دور سوم انتخابی جام جهانی مسجل شده، به دنبال آن است تا بتواند در قامت تیم صدرنشین گروه خود به جمع ۱۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کند. در این مسیر، شاگردان امیر قلعه‌نویی که از ۴ بازی قبلی خود ۱۰ امتیاز به‌دست آورده‌اند، باید ۲ بازی پایانی خود را برابر تیم‌های ملی هنگ‌کنگ و ازبکستان برگزار کنند که امروز از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در شهر سوکُن‌پو، ملی‌پوشان فوتبال ایران برابر تیم ملی هنگ‌کنگ صف‌آرایی خواهند کرد.

امیر قلعه‌نویی بعد از پایان بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به سراغ دعوت از ۲۶ بازیکن رفت، اما با این وجود برای مسابقه امروز، ۲۴ بازیکن در دسترس کادرفنی تیم ملی است؛ چرا که محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل ۲ اخطاره‌شدن محروم است و مهدی ترابی هم به دلیل مسمومیت نمی‌تواند برای تیم ملی در مسابقه امروز به میدان برود. نکته مهم اینکه شجاع خلیل‌زاده هم در آستانه محروم‌شدن است و در این شرایط، امیر قلعه‌نویی به دنبال انتخاب بهترین ترکیب برای تیمش است.

در انتظار جوان‌گرایی در خط دفاع

علیرضا بیرانوند، گزینه اصلی امیر قلعه‌نویی برای حضور در خط دروازه است و در حالی‌که به نظر می‌رسد شجاع خلیل‌زاده در ترکیب اولیه تیم ملی حضور پیدا می‌کند، احتمالاً زوج او در خط دفاع، محمدامین حزباوی خواهد بود و عارف غلامی از روی نیمکت کارش را آغاز می‌کند. صالح حردانی، مدافع راست استقلال، گزینه احتمالی حضور در سمت راست تیم ملی در مسابقه امروز است و به نظر می‌رسد که در سمت چپ خط دفاع هم یک چهره استقلالی به میدان خواهد رفت و امیر قلعه‌نویی به ابوالفضل جلالی اعتماد می‌کند.

مربع خط هافبک به رهبری قدوس؟

امید نورافکن، گزینه اصلی حضور در خط هافبک تیم ملی است و به نظر می‌آید که سامان قدوس زوج او در خط هافبک خواهد بود و بازیکنانی مانند سعید مهری و محمد قربانی از روی نیمکت کار خود را در مسابقه امروز آغاز می‌کنند. از میان وینگر‌های دعوت‌شده به اردوی ملی، مهدی قایدی و علیرضا جهانبخش بیشترین شانس را برای حضور در ترکیب اولیه تیم ملی دارند و به نظر می‌رسد که بازیکنانی مانند اللهیار صیادمنش، مهدی لیموچی و محمدجواد حسین‌نژاد احتمالاً در نیمه دوم در ترکیب تیم ملی فرصت بازی به‌دست خواهند آورد.

زوج اروپایی در خط حمله

مهدی طارمی، سردار آزمون، شهریار مغانلو، جواد آقایی‌پور و محمدرضا آزادی، مهاجمان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی هستند. امیر قلعه‌نویی روز گذشته وعده داد که تیم ملی با تمام قوا برابر هنگ‌کنگ صف‌آرایی می‌کند و به نظر می‌رسد که مهدی طارمی و سردار آزمون، گزینه‌های اصلی حضور در خط حمله تیم ملی ایران هستند و احتمالاً این ۲ ستاره پرآوازه امروز در مسیر افزایش شمار گل‌های ملی خود تلاش می‌کنند و امیدوار بتوانند در این مسیر موفق باشند.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدامین حزباوی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، امید نورافکن، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی