تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سفر استاندار کرمانشاه به عراق

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه با هدف شرکت در نشست منطقه‌ای اربیل امروز به عراق سفر کرد و مورد استقبال رئیس اداره مستقل گرمیان در مرز پرویزخان قرار گرفت.

کد خبر: ۱۶۶۵۹۴
۱۳:۲۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

سفر استاندار کرمانشاه به عراق

دیدارنیوز: محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه امروز با هدف شرکت در نشست منطقه‌ای اربیل عازم عراق شد و مورد استقبال رسمی رئیس اداره مستقل گرمیان در مرز پرویزخان قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه به دعوت استاندار اربیل عراق و با هدف شرکت در نشست استان‌های هم مرز ایران و اقلیم کردستان عراق، در رأس هیئتی از مقامات استانی از مرز پرویزخان وارد کشور همسایه شد و مورد استقبال جلال شیخ نوری، رئیس اداره مستقل گرمیان قرار گرفت.

تقویت ارتباطات اقتصادی، تجاری، فرهنگی، گردشگری و تسهیل امور مرزی با طرف عراقی از مهمترین برنامه‌های سفر دو روزه استاندار کرمانشاه به اقلیم کردستان عراق و شرکت در نشست استانداران استان‌های هم مرز جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق در استان اربیل است.

در این سفر صحرایی علاوه بر شرکت در نشست اربیل، در دیدار‌های جداگانه با مقامات اقلیم کردستان، اهداف سفر را پیگیری خواهد کرد.

سفر استاندار کرمانشاه به عراق

در این سفر معاون اقتصادی استانداری، دستیار استاندار در امور عراق، مدیران کل امنیتی-انتظامی استانداری، گمرکات، جهاد کشاورزی، راهداری و میراث فرهنگی، استاندار کرمانشاه را همراهی می‌کنند.

دومین نشست استانداران استان‌های هم مرز جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق با حضور استانداران کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان از ایران و استانداران سلیمانیه، اربیل، دهوک و حلبچه و سه اداره مستقل گرمیان، راپرین و سوران با هدف توسعه تعاملات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... در استان اربیل عراق برگزار می‌شود. نشست نخست خرداد ماه سال گذشته در ارومیه برگزار شد.

سفر استاندار کرمانشاه به عراق

استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ شاهد رشد ۲۷ درصدی صادرات استان به عراق و جهش ۳۱۶ درصدی صادرات از مرز رسمی پرویزخان و ۲۵۴ درصدی از مرز بین المللی خسروی بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی