تیتر امروز

آیا اسرائیل برای حمله بعدی آماده می‌شود؟/ پاسخ کوبنده‌تر ایران در صورت تکرار حمله/ چراغ سبز سنای آمریکا به ترامپ برای حمله دوباره
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

آیا اسرائیل برای حمله بعدی آماده می‌شود؟/ پاسخ کوبنده‌تر ایران در صورت تکرار حمله/ چراغ سبز سنای آمریکا به ترامپ برای حمله دوباره

این صد و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
روحی‌صفت: به هیچ وجه نمی‌توان به آتش‌بس کنونی بین ایران و اسرائیل امیدوار بود/ این آتش‌بس پایداری ندارد/ روایت متقی در تلویزیون درباره احتمال از سرگیری حملات اسرائیل تا حدی درست است
یک دیپلمات با سابقه وزارت امورخارجه در گفتگو با دیدارنیوز مطرح کرد

روحی‌صفت: به هیچ وجه نمی‌توان به آتش‌بس کنونی بین ایران و اسرائیل امیدوار بود/ این آتش‌بس پایداری ندارد/ روایت متقی در تلویزیون درباره احتمال از سرگیری حملات اسرائیل تا حدی درست است

به هیچ وجه نمی‌توان به آتش‌بس کنونی بین ایران و اسرائیل امیدوار بود. این آتش‌بس به هیچ عنوان، پایداری نداشته و ما در میانه راه قرار داریم. رژیم صهیونیستی، قطعا تلاش خواهد کرد که ضربات دیگری به...
حسین المدنی: خطر ترومای بین نسلی جدی است/ تاثیر روانی جنگ ممکن است تا آخر عمر باقی بماند/برای کودکان و نوجوانان فضای شاد مهیا کنید
گفت و گوی دیدار با روانشناس و استاد دانشگاه:

حسین المدنی: خطر ترومای بین نسلی جدی است/ تاثیر روانی جنگ ممکن است تا آخر عمر باقی بماند/برای کودکان و نوجوانان فضای شاد مهیا کنید

توجه به جنبه‌های سلامت روان مردم پس از جنگ ایران و اسراییل همچنان بهانه گفت و گوی دیدار با متخصصان و روانشناسان است. گفت‌و‌گو با دکتر سید حسین المدنی، روانشناس و استاد دانشگاه را بخوانید.

اینستاگرام از تبلیغات اجباری و آزاردهنده پر می‌شود!

اینستاگرام به تازگی شروع به آزمایش تبلیغات اجباری کرده است. حرکتی که شاید درآمد خوبی را عاید توسعه‌دهندگانش بکند، اما می‌تواند تجربه کاربری را به شدت تحت تأثیر بگذارد.

کد خبر: ۱۶۶۵۶۸
۱۰:۰۸ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

اینستاگرام از تبلیغات اجباری و آزاردهنده پر می‌شود!

دیدارنیوز: شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات اجباری بین پست‌ها و استوری‌ها مثل یوتیوب است که کاربران را مجبور به دیدن می‌کند.

این تبلیغات که نمی‌توانند توسط کاربران نادیده گرفته شوند، به منظور افزایش درآمد تبلیغاتی این پلتفرم طراحی شده‌اند. با این حال، نگرانی‌هایی درباره واکنش کاربران و تأثیر آن بر رضایت و تعامل آن‌ها وجود دارد. برخی معتقدند که این نوع تبلیغات می‌تواند کاربران را از اینستاگرام دور کرده و به پلتفرم‌های دیگر هدایت کند.

تبلیغات اجباری اینستاگرام، چیزی که همیشه از آن می‌ترسیدیم!

اینستاگرام به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های بزرگ اجتماعی، همواره به‌دنبال راه‌هایی برای افزایش درآمد از طریق تبلیغات بوده است. با این حال، اجرای تبلیغات اجباری رویکرد بسیار نامطلوبی است که هیچ کاربری آن را دوست نخواهد داشت.

بسیاری از کاربران از تبلیغات میان‌پستی و استوری‌ها استفاده می‌کنند، اما عدم امکان رد کردن این تبلیغات می‌تواند باعث نارضایتی و کاهش تجربه کاربری شود.

اینستاگرام از تبلیغات اجباری و آزاردهنده پر می‌شود!

یکی از نگرانی‌های اصلی در این باره، این است که این نوع تبلیغات می‌تواند به کاهش تعامل کاربران با دیگر محتوا‌ها منجر شود. اگر کاربران مجبور به دیدن تبلیغات غیرقابل رد کردن شوند، ممکن است زمان کمتری را برای تعامل با پست‌ها و استوری‌های دوستان و صفحات مورد علاقه خود صرف کنند.

اما در سمتی دیگر، این اتفاق خوبی برای صاحبان تبلیغات است و قطعاً از چنین موضوعی استقبال می‌کنند؛ چرا که تبلیغات آن‌ها به‌طور تضمینی دیده خواهد شد. این می‌تواند منجر به افزایش هزینه تبلیغات در اینستاگرام شود، زیرا تبلیغ‌دهندگان حاضرند مبلغ بیشتری برای نمایش تبلیغات خود بدون امکان رد شدن بپردازند.

در نهایت، نتیجه این آزمایش‌ها و واکنش کاربران می‌تواند نقش مهمی در تعیین آینده تبلیغات در اینستاگرام ایفا کند. اینستاگرام باید به دقت نظرات و بازخورد‌های کاربران را بررسی کند تا تعادل مناسبی بین افزایش درآمد و حفظ تجربه کاربری پیدا کند. اگر صاحب پیج اینستاگرامی و افزایش فالوور اینستاگرام باشید، این تغییر می‌تواند به ضرر شما تمام شود!

منبع: گجت‌نیوز

ارسال نظرات
امروز سه‌شنبه ۱۰ تير
امروز سه‌شنبه ۱۰ تير
امروز سه‌شنبه ۱۰ تير
امروز سه‌شنبه ۱۰ تير