تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
روزنامه پرتغالی می‌گوید احتمال باقی ماندن علیپور در ‏فوتبال این کشور بالاست

شایعه نقل‌وانتقالاتی؛ اولین خرید پرسپولیس مشخص شد

بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر، شایعات نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران داغ شده و گفته می‌شود علی علیپور، پس از چند فصل حضور در پرتغال به پرسپولیس بازخواهد گشت.

کد خبر: ۱۶۶۵۶۳
۰۹:۲۶ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

شایعه نقل‌وانتقالاتی؛ اولین خرید پرسپولیس مشخص شد

دیدارنیوز: پیش بینی می‌شود اولین خرید پرسپولیس در فصل جدید یک مهاجم باشد. مهاجمی که پیش‌تر در پرسپولیس آقای گل لیگ برتر شد و چند فصلی در خارج از کشور توپ می‌زد.

اولین خرید پرسپولیس در فصل جدید کسی نیست جز علی علیپور. بازیکنی که ژیل ویسنته اعلام کرد که قراردادش از سوی باشگاه تمدید نخواهد شد.

روزنامه آبولا می‌گوید؛ چند باشگاه به دنبال جذب این مهاجم ۲۸ ساله ‏ایرانی هستند و بازیکن آزاد بودن علیپور شانس او را برای پیدا کردن ‏تیم بیشتر کرده است. این روزنامه می‌گوید احتمال باقی ماندن او در ‏فوتبال پرتغال و پیوستن به باشگاهی پرتغالی بالا است. ‏

علیپور دو فصل پیش به ژیل ویسنته پیوست، ولی مصدومیت‌های ‏متعدد اجازه نداد او در این تیم به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت ‏بدرخشد. به خصوص مصدومیت تاندون آشیل پای چپ که علیپور در ‏فوریه ۲۰۲۳ با آن مواجه شد و او را ۹ ماه از میادین دور کرد. ‏

باشگاه پرسپولیس پیش از این هم به دنبال جذب علی علیپور بود، اما قرارداد این بازیکن با باشگاه ژیل ویسنته مانع از حضورش در اردوی سرخ‌ها شد. یکی از انگیزه‌های حضور علی علیپور در تیم پرسپولیس بازگشت به اردوی تیم ملی است و این همان اتفاقی است که پیشتر برای محمد محبی هم رخ داده بود. این بازیکن بعد از حضور قرضی در تیم استقلال بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد. حضور باشگاه پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا هم می‌تواند بهانه قانع کننده‌ای برای بازگشت علی علیپور به تیم پرسپولیس باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی