تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
بحران در اسرائیل

بن‌گویر علیه نتانیاهو؛ برقراری آتش‌بس یعنی سرنگونی کابینه

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل ادعا کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در حال وقت‌کشی است و در صورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه، کابینه او را سرنگون می‌شود.

کد خبر: ۱۶۶۵۳۰
۱۲:۴۵ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

بن‌گویر علیه نتانیاهو؛ برقراری آتش‌بس یعنی سرنگونی کابینه

دیدارنیوز: وزیر امنیت داخلی اسرائیل گفت نخست‌وزیر این رژیم در حال وقت‌کشی است و در صورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه، کابینه او را سرنگون خواهد کرد.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره طرح پیشنهادی برقراری آتش‌بس در نوار غزه و مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین گفت اگر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم با طرح غیرمسؤولانه آتش‌بس موافقت کند، کابینه او را سرنگون خواهد کرد.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، وی در ادامه افزود: نتانیاهو قول داده است که متن پیشنهادی طرح مبادله اسرا را در اختیار ما قرار دهد، اما وقت‌کشی می‌کند.

ایتامار بن گویر تاکید کرد که خودش باید به جای روسای «موساد» و «شاباک» ریاست هیأت مذاکره‌کننده این رژیم در مذاکرات را برعهده داشته باشد.

این وزیر صهیونیست همچنین گفت: تنها زمانی باید وارد مذاکره با حماس شویم که (به زعم او) به زانو درآمده باشد.

جمعه گذشته «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به حماس طرح سه‌مرحله‌ای جدیدی پیشنهاد کرده که در بردارنده نقشه راهی برای پایان دادن به درگیری‌ها در نوار غزه و آزادی اسراست.

اولین مرحله شامل آتش‌بس کلی، خروج نظامیان رژیم اشغالگر از تمامی مناطق مسکونی و آزادی برخی اسرا در نزد حماس، از جمله سالخوردگان، مجروحان و زنان و آزادی زندانیان فلسطینی است.

مرحله دوم آن شامل متوقف شدن نامحدود درگیری‌ها در ازای آزادی بقیه اسرا است.

مرحله سوم نیز در بردارنده برنامه‌ای برای آغاز بازسازی غزه جنگ‌زده است که طبق گزارش سازمان ملل، ۶۰ درصد زیرساخت‌های حیاتی آن بر اثر حملات کورکورانه رژیم صهیونیستی ویران شده است.

در جنگ تاکنون، بیش از ۳۶ هزار نفر از فلسطینیان بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی