تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سفر مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید به اهواز

ساخت و تکمیل ساختمان بستری بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان گلستان در حال انجام است

اشکان تقی‌پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در سفر به مرکز خوزستان، از ساخت و تکمیل ساختمان بستری بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد.

کد خبر: ۱۶۶۳۹۳
۱۶:۵۱ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

موسسه خیریه

دیدارنیوز: مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در سفر به اهواز گفت: ساخت و تکمیل ساختمان بستری بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام است.

دکتر اشکان تقی‌پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و عضو کمیسیون بین الملل مجمع خیرین سلامت کشور، در سفر با قائم مقام مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و خیر ارشد ایرانیان خارج از کشور موسسه به میزبانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، معاونان و مدیریت مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در اهواز در نیمه‌ی اول خرداد ماه ۱۴۰۳ گفت: تکمیل این پروژه بزرگ که با برآورد‌های اولیه دفتر فنی دانشگاه و موسسه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد که سبب می‌شود ظرفیت بستری سالیانه و سرویس دهی به بیماران مبتلا به سرطان که بخش بزرگی از آنان را کودکان تشکیل می‌دهند حدود ۲۳۰۰ نفر در سال افزایش یابد.

موسسه خیریه

اشکان تقی‌پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و عضو هیات مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه پس از بازدید از پروژه در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت علمی و معاونت پشتیبانی و مدیریت مشارکت‌های مردمی دانشگاه برگزار شد، گفت: موسسه خیریه نیک گامان در جایگاه شریک اجتماعی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و اداره کل خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت و بر مبنای اولویت‌ها و نیاز‌ها انجام این پروژه کلان را نیز به شکل کاملا مردم نهاد و با تسهیلگری و نظارت و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور بر عهده دارد.

موسسه خیریه

موسسه خیریه

تقی‌پور افزود: امید آنکه با همراهی محمد حسین سرمست، ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، محمد جهانگیر، مدیریت مشارکت‌های مردمی دانشگاه و نظارت جواد حیدری پور، مدیر کل اداره کل خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت و یکایک همکاران حوزه‌ی درمان در استان و کشور بخشی از آلام بیماران مبتلا به سرطان در استان خوزستان و استان‌های همجوار کاهش یابد.

موسسه خیریه

موسسه خیریه

موسسه خیریه نیک گامان جمشید با پروانه فعالیت کشوری از سازمان بهزیستی کشور به شکل کاملا مردم نهاد و با نظارت نهاد‌های نظارتی پس از اعلام نیاز نهاد‌های حمایتی، امدادی، درمانی و آموزشی با هماهنگی و نظارت نهاد‌های متولی، مددکاران و مدیران موسسه در حوزه‌های بهزیستی، بهداشت و درمان، هلال احمر، مدرسه سازی، مدرسه یاری و توانمندسازی به لطف خیرین داخل و خارج از کشور فعالیت‌های گسترده و زیر بنایی انجام می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی