تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
افاضات اضافه

خواص می‌دانند و مملکتشان!

عوام‌الملک این هفته به ماجرای عجیب در یک بزرگراه اشاره کرده و درباره صف کشیدن خواص گفته؛ ما عوام باید نان و پیازمان را بخوریم و در مورد مسائلی که به ما ربطی ندارد فکر نکنیم و حرف نزنیم. خواص می‌دانند و مملکتشان.

کد خبر: ۱۶۶۳۵۲
۱۰:۵۴ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳

خواص می‌دانند و مملکتشان!

دیدارنیوز ـ عوام‌الملک:

 

جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳

شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳

یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳

با توجه به پایان عصر ابراهیم این چند روز خاطراتم را در آن یکی نسخه‌ای نوشتم که قرار است بعد از مرگم اگر کسی پیدایش کرد منتشر شود. مخصوصا که امنیه‌ها و نظمیه‌ها و خواص‌الرعایا‌ها این روز‌ها مثل بقیه روز‌ها حواسشان به این چیز‌ها قطعا هست. اما از دیروز عصر، چون خواص مختلف تصمیم گرفته‌اند با پایان عصر ابراهیم صبح خودشان را شروع کنند به این نتیجه رسیدم که من هم مثل قبل خاطراتم را در همین نسخه بنویسم. چون هر طور که فکر می‌کنم و شرایط را بررسی می‌کنم خاطره‌نویسی عوام‌الملک قطعا بدتر از حرف‌ها و کار‌های بعضی از خواص از دیشب به بعد نیست. حالا البته بهتر هم نیست. چون ما عوامیم و هیچ چیزمان نباید بهتر از خواص باشد. وگرنه سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

مطلب مرتبط:

عصر ابراهیم تمام شد

دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳

امروز دور جدید خواص‌المله‌ها آغاز شد. ما که نفهمیدیم دور قبلی اصلا کی و برای چی تمام شد؟ خلاصه که صد حیف که این آمد و صد شکر که آن رفت. مهم این که این خواص‌المله‌ها هم مثل قبلی‌ها (البته به جز آن‌هایی که خودشان از قبلی‌ها هستند) بتوانند سریع، فوری و انقلابی در راستای قطع اینترنت و مقابله با نسوان بی‌حجاب اقدامات لازم را انجام بدهند تا تنها مشکلات کشور که از عصر ابراهیم باقی مانده‌اند حل شوند. قرار است به زودی کسانی که می‌خواهند به جای دکتر ابراهیم رییس خواص‌الدوله‌ها بشوند اسمهایشان را بنویسند. برای این کار هم قبلی‌ها که هستند. شاید یکی دو تا جدید هم اضافه شوند که تنوع باشد. نکته نگران‌کننده این است که محسن بر خلاف همیشه که بود این بار گفته است اگر اصولیون روی یک نفر اجماع نکنند می‌آید. معنیش این است که محسن این بار با تاخیر می‌آید. اثرات افزایش سن است.

سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

امروز محمدباقر رییس خواص‌المله‌ها شد. بقیه خواص هم که می‌خواهند راه دکتر ابراهیم را ادامه دهند و مشغول صف کشیدن هستند. ما عوام هم که باید نان و پیازمان را بخوریم و در مورد مسائلی که به ما ربطی ندارد فکر نکنیم و حرف نزنیم. خواص می‌دانند و مملکتشان. عصر در مسیر برگشت از دفتر در بزرگراه یادگار امام توفیق دیدار دو گروه از جوانان موتورسوار دزد را داشتم. با اعتماد به نفس و تسلط بین ماشین‌هایی که در ترافیک گرفتار بودند می‌گشتند و موبایل‌هایی که دوست داشتند را از داخل ماشین‌ها یا دست صاحبانشان می‌کشیدند و می‌بردند. خوشبختانه کارشان را خوب بلد بودند. اینکه هر کسی در کشور کار خودش را بلد باشد و خوب انجام دهد خیلی مهم است. باعث پیشرفت می‌شود. معلوم بود دزدهایمان شغل شریفشان را خوب بلدند. نظمیه‌ها هم خوب بلدند با نسوانی که حجاب ندارند و کسانی که در مورد دکتر ابراهیم غیر از تعریف از خوبی‌هایش چیز دیگری می‌گویند برخورد کنند.

چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳

آقای سردار، رییس کل نظمیه‌ها اعلام کرد رسیدگی به وضعیت حجاب مطالبه عوام بوده با همکاری نظمیه‌ها و عوام این طرح به خوبی اجرا شده است. چه خوب که نظمیه‌ها و خواص، عوام مخصوص خودشان را هم دارند که بتوانند مطالباتشان را مورد رسیدگی قرار دهند. هم عوام خوشحال هستند و هم دزدان غیوری که چشم امیدشان به کیف و موبایل عوام است.

پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

فیلم‌هایی از جلسه خواص‌المله‌ها را دیدم. جالب بود. معلوم است از همین اول کار می‌خواهند مشکلات عوام را حل کنند و به خاطر این هدف مقدس اگر لازم باشد یقه همدیگر را هم خواهند گرفت. ثبت‌نام کسانی که می‌خواهند رییس خواص‌الدوله‌ها بشوند شروع شد. به نظر می‌رسد طبق پیش‌بینی‌ها همان همیشگی‌ها می‌آیند. برای شروع هم سعید آمد. منتظر بقیه هم هستیم. امیدوارم دیر نکنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی