تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رافای افت‌کرده، در ابتدای رولان گاروس به زورف قدرتمند رسید

شمارش معکوس برای نبرد بزرگ

در روز دوم مسابقات تنیس آزاد رولان گاروس در پاریس (دومین گرند اسلم فصل) رافائل نادال، که روزهای پایانی دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند و نشانی از آن ماتادور جنگجو ندارد، قرعه‌ای سخت در همان بازی اول دارد.

کد خبر: ۱۶۶۱۲۵
۱۲:۲۵ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳

شمارش معکوس برای نبرد بزرگ

دیدارنیوز: امروز (دوشنبه) نگاه‌ها همه به استادیوم فیلیپ شاتریه در پاریس دوخته شده است، جایی‌که میزبان نبرد حساس و هیجان‌انگیز رافائل نادال پرافتخارترین بازیکن تاریخ رولان گاروس و الکساندر زورف خواهد بود.

به نقل از تنیس‌فا، این دیدار تکرار نیمه‌نهایی دو سال پیش همین مسابقات است که با مصدومیت دلخراش زورف آلمانی نیمه‌کاره ماند و حالا همه منتظر هستند تا تکرار آن تقابل را این بار در مرحله اول بازی‌ها به تماشا بنشینند.

با سقوط نادال در رده‌بندی احتمال رویارویی او با هر حریفی در مرحله اول وجود داشت، اما تقابل با یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر تنیس جهان شوک بزرگی به مسابقات و هواداران بود.

زورف آلمانی بعد از قهرمانی در رم امروز با اعتماد به نفسی مضاعف پا به میدان خواهد گذاشت و تردیدی نیست که انگیزه بالایی دارد تا خاطره تلخ دو سال پیش را با یک پیروزی شیرین به دست فراموشی بسپارد.

از آن سو نادال هم که احتمالا آخرین حضورش را در رولان گاروس تجربه می‌کند با کوهی از انگیزه وارد میدان می‌شود و به گفته مربی‌اش تا پای جان برای پیروزی خواهد جنگید.

فیلیپ شاتریه با هر استادیوم دیگری برای نادال متفاوت است. اینجا قلمروی پادشاه خاک است و انگار نیرویی جادویی از او در این مکان مقدس محافظت می‌کند. نادال در ۸۰ مسابقه اخیرش در فیلیپ شاتریه به جز جوکوویچ، در مقابل هیچ بازیکن دیگری سر خم نکرده است؛ ۸۰ پیروزی - بدون شکست. یک رکورد محیرالعقول و تکرارنشدنی!

دیدار نادال و زورف بازی سوم استادیوم فیلیپ شاتریه است که باید از حدود ساعت ۱۶:۱۵ منتظر آن باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی