تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
از کوبا هم باختیم

شکست‌های سریالی والیبال ایران

تیم ملی والیبال مردان کشورمان در سومین دیدارش در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴، برابر کوبا ۳ بر یک شکست خورد تا ناکامی‌های تیم پائز تبدیل به یک سریال شود.

کد خبر: ۱۶۶۰۳۲
۰۸:۱۱ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳

شکست‌های سریالی والیبال ایران

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ مقابل کوبا، متحمل شکست دیگری شد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۳:۳۰ امروز یک‌شنبه (۲۱ به وقت محلی) در برزیل به مصاف تیم ملی کوبا رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

بازیکنان کوبا که از نظر فیزیکی و قدرت بدنی در جهان شهرت دارند در ست نخست از این برتری خود به ویژه در امتیاز‌های پایانی بازی استفاده کردند و در حالی که نتیجه ۲۱ بر ۲۰ توانستند ۴ پوئن متوالی کسب کرده و ۲۵ بر ۲۰ برنده ست نخست شوند.

ست دوم، اما جریانی متفاوت داشت و اشتباهات مکرر بازیکنان کوبا در کنار حملات موثر ملی پوشان ایرانی، فرصت برتری را به ایران داد. دفاع و سرویس‌های هدفدار هم قسمت مهمی از استراتژی حمله بازیکنان ایران در این ست بود که در نهایت به برتری ۲۵ بر ۱۴ آن‌ها منتهی شد.

ست سوم با برتری شاگردان ایرانی پائز آغاز شد، اما دفاع روی تور، عامل بازگشت کوبا به جریان بازی بود. بازیکنان کوبا، اختلاف ۲ امتیازی خود را تا پایان ست حفظ کردند و ۲۵ بر ۲۱ برنده ست سوم بودند.

کسب ۱۵ امتیاز توسط میثم صالحی و ۱۱ امتیاز امین اسماعیل‌نژاد، نشان می‌داد که پائز تمایل دارد، تیمش در مقابل حریف، بیشتر قدرتی بازی کند. تیم ایران در حمله، کمی بهتر از کوبا عمل کرد، اما گریزی از دفاع روی تور حریف نبود.

ست چهارم هم با قدرت نمایی بازیکنان کوبا آغاز شد و در حال تبدیل شدن به یک شکست سنگین بود که چند حمله خوب از بازیکنان ایران و اشتباهات کوبایی‌ها، کمی جریان بازی را تعدیل کرد و شکست ایران را به تعویق انداخت. روحیه و انرژی از دست رفته بازیکنان ایران در ادامه، بزرگ‌ترین کمک به حریف قدرتمندآمریکای مرکزی بود تا در این ست هم ۲۵ بر ۲۱ برنده شوند. این سومین شکست متوالی ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ بود.

پیش از این بازی، تیم ملی آرژانتین با نتیجه ۳ بر یک آلمان را شکست داد و نخستین پیروزی خود در VNL ۲۰۲۴ را جشن گرفت. این سومین شکست متوالی آلمان بود.

تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از نخستین دقایق روز ۷ خرداد با آرژانتین روبرو می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی