تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.
فوتبال ایران دوباره درگیر حاشیه و جنجال شد

طغیان آبی‌ها و موج احضار و شکایت!

طغیان عجیب و کم سابقه آبی‌پوشان پایتخت پس از توقف برابر نساجی و صدرنشینی پرسپولیس در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر، موجی از احضار و شکایت را علیه تیم استقلال در پی داشته است.

کد خبر: ۱۶۶۰۱۶
۱۷:۳۲ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳

طغیان آبی‌ها و موج احضار و شکایت!

دیدارنیوز: سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی به مصاحبه‌های سرمربی و مربی و برخی بازیکنان استقلال شد.

رسانه سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد، در نامه سازمان لیگ به حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده؛ با توجه به اظهارات و مطالب سراسر کذب عنوان شده از سوی جواد نکونام سرمربی استقلال تهران و همچنین برخی از مربیان و بازیکنان این تیم پس از تساوی با نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر آن هم در حالی که هیچگونه مشکلی در برگزاری مسابقه از هر حیث نداشته، نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی محسوب می‌گردد؛ بنابراین متن کامل مصاحبه به پیوست جهت رسیدگی به تخلفات جواد نکونام، مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، آرش رضاوند، روزبه چشمی و سید حسین حسینی به حضور ارسال می‌گردد.

به گزارش دیدارنیوز، پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جواد نکونام سرمربی استقلال را احضار کرده و به چند بازیکن این تیم مهلت دفاع داده است. همچنین گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس علیه نکونام و چند نفر از اعضای استقلال شکایت می‌کند.

مطلب مرتبط:

پرسپولیس از استقلالی‌ها شکایت می‌کند

مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به ۵ استقلالی/ نکونام احضار شد

داوری پرسپولیس - استقلال خوزستان و نساجی - استقلال/ اعتراض نکونام درست بود؟

نساجی ۰ - ۰ استقلال/ پرسپولیس ۴ - ۳ استقلال خ/ رنگِ جام عوض شد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی