تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
عبدالقادر اورال‌اوغلو می‌گوید از هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور ایران سیگنالی دریافت نکردیم

بالگرد بل ۲۱۲/ ترکیه: سیستم سیگنال نداشت یا خاموش شده بود

درپی شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و تیم همراه ایشان، سوالات زیادی درباره کیفیت بالگرد و پرواز او در شرایط آب و هوایی نامساعد مطرح شده است. در این میان، اورال اوغلو وزیر حمل و نقل و زیرساخت‌های ترکیه گفته: ما از هلی‌کوپتر سیگنال دریافت نکردیم، احتمالا سیستم سیگنالی نداشت یا خاموش شده بود.

کد خبر: ۱۶۵۸۰۱
۲۳:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ترکیه: سیستم سیگنال هلی‌کوپتر رئیسی خاموش بود

دیدارنیوز: عبدالقادر اورال‌اوغلو، وزیر حمل و نقل و زیرساخت‌های ترکیه به ارائه اطلاعات درباره حادثه سقوط هلی‌کوپتر رئیسی رئیس جمهور ایران پرداخت.

به نقل از تی آر تی، اورال اوغلو گفت: ما از هلی‌کوپتر سیگنال دریافت نکردیم، احتمالاً سیستم سیگنالی نداشت یا خاموش شده بود.

اورال‌اوغلو با تاکید بر اینکه از همان لحظه‌ای که برای اولین بار از این حادثه با خبر شده‌اند، پیگیر این حادثه بوده‌اند، گفت: ایران در منطقه تحت مسئولیت جستجو و نجات دریایی و هوایی ترکیه قرار دارد.

اورال‌اوغلو با بیان که آن‌ها ابتدا بررسی کرده‌اند که آیا هلی‌کوپتر سیگنال می‌دهد یا خیر اظهار داشت: ما بلافاصله با طرف ایرانی تماس گرفتیم. اما متأسفانه متوجه شدیم که سیستم سیگنال خاموش است یا هلی‌کوپتر آن سیستم سیگنال را ندارد. زیرا اگر سیستم سیگنالی روی هلی‌کوپتر وجود داشت، قطعا روی سیگنال‌های ما می‌افتاد، اما نشد.

اورال‌اوغلو به مردم ایران تسلیت گفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی