تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
نرخ ارز در ایران

آخرین وضعیت دلار

قیمت دلار که در انتهای هفته گذشته مرز حمایت ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست داده بود در روز شنبه به روند نزولی خود ادامه داد.

کد خبر: ۱۶۵۶۳۹
۰۸:۴۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

آخرین وضعیت دلار

دیدارنیوز: اولین مرز حمایت دلار هرات ۵۶ هزارو ۷۰۰ تومان است که اگر قیمت دلار در زیر آن تثبیت روزانه دهد احتمال تست کانال پایین‌تر یعنی ۵۵ هزار تومان بالا می‌رود.

قیمت دلار هرات در معاملات روزانه شنبه یک کانال از دست داد و در پشت خط نیز یک کانال دیگر. قیمت دلار که در انتهای هفته گذشته مرز حمایت ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست داده بود در روز شنبه به روند نزولی خود ادامه داد. قیمت دلار هرات در روز شنبه ۵۸ هزار و ۲۵۰ تومان شروع به کار کرد ودر ابتدا یک افزایش تا ۵۸ هزار و ۴۰۰ تومان داد و بعد از بازگشایی بازار دبی کاهشی شد.

قیمت دلار هرات بعد از بازگشایی درهم با گپ منفی، کانال ۵۸ هزار تومان را از دست داد و در نیمه دوم در ۵۷ هزار و ۵۵۰ تومان به کار خود پایان داد. البته این پایان کار برای قیمت دلار هرات نبود و نرخ با کاهش بیشتر در معاملات پشت خطی کانال ۵۷ هزار تومان را از دست داد و در ۵۶ هزار و ۹۴۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات با گپ منفی در کانال ۱۵ هزار و در ۱۵ هزار و ۹۸۰ تومان آغاز به کار کرد و با کاهش ۲۳۰ تومانی در ۱۵ هزار و ۷۶۰ تومان به کار خود پایان داد. قیمت دلار برآورد شده از درهم ۵۷ هزار و ۸۳۹ تومان محاسبه می‌شود که با قیمت دلار پشت خطی هرات شکاف بیش از ۸۰۰ تومانی دارد.

قیمت تتر در ۵۷ هزار و ۹۰۰ تومان بازگشایی کرد و با کاهش در نیمه دوم به کف کانال ۵۷ هزار تومان رسید. اما این پایان کار نبود و قیمت تتر همراه با دلار هرات وارد کانال ۵۶ هزار تومان شد و به حوالی ۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسید که از دلار هرات پایین‌تر است. با کاهش روز شنبه‌ای تتر، قیمت به اولین روز اسفند ۱۴۰۲ رسید.

گروهی از معامله‌گران دلیل این افت قیمت تتر، که به زیر دلار هرات رفته را احتمال مسدودسازی دارایی تتر ایرانی‌ها به دلیل تحریم می‌دانستند. البته گروهی هم معتقد بودند که بازارساز علاوه بر تزریق در بازار ارز در تتر هم مداخله می‌کند.

به عقیده معامله‌گران قیمت درهم و دلار به محدوده حمایتی رسیده‌اند که اگر آن را از دست دهند فشار فروش در بازار دوباره زیاد خواهد شد. اولین مرز حمایت دلار هرات ۵۶ هزارو ۷۰۰ تومان است که اگر قیمت دلار در زیر آن تثبیت روزانه دهد احتمال تست کانال پایین‌تر یعنی ۵۵ هزار تومان بالا می‌رود.

شرط کافی برای کاهش قیمت دلار به کانال ۵۵ هزار تومان، از دست رفتن مرز حمایت ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان در درهم است. اما اگر قیمت دلار هرات مرز حمایت ۵۶ هزار و ۷۰۰ تومان را حفظ کند احتمال برگشت نرخ وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی