تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

بازار خودرو؛ تارا ۳۵ میلیون ارزان شد +جدول

در بازار خودروهای داخلی، تقریبا تمامی محصولات بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند و بازار خودرو، یکی از عمیق‌ترین رکود‌های اخیر را تجربه می‌کند.

کد خبر: ۱۶۵۶۲۲
۱۷:۵۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازار خودرو؛ تارا ۳۵ میلیون ارزان شد +جدول

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز، شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ یکی از عمیق‌ترین رکود‌های خود را تجربه می‌کند. حجم معاملات بازار به کمترین حد خود رسیده و حتی محبوب‌ترین محصولات بازار هم مشتری چندانی ندارند.

قیمت خودرو امروز، تغییر چندانی ندارد. تقریباً تمامی محصولات بازار داخلی و مونتاژی بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند و بازار خودرو، یکی از عمیق‌ترین رکود‌های سال اخیر خود را تجربه می‌کند.

از ابتدای روز جاری، نرخ ارز در بازار آزاد بازهم کاهشی گزارش می‌شود. طوری که نرخ دلار تا ساعات گذشته به کانال ۵۸ هزار تومان رسیده و همین موضوع باعث شده تا سایر بازار‌های موازی در رکودی عجیب فرو بروند.

با توجه به نرخ‌های اعلامی وب‌سایت ایران‌جیب، قیمت خودرو تغییر چندانی ندارد.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی نیز از صبح امروز تغییر چندانی ندارد و در رکود کامل قرار گرفته‌اند.

کوییک S دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی سایپاست که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده و با همان نرخ ۴۱۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G استاندارد جزو معدود محصولات شرکت سایپا به شمار می‌رود که از ابتدای امروز تنها یک میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۷۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس ELX سفارشی سدان محبوب ایران‌خودرو است که نسبت به روز گذشته سه میلیون تومان ارزان شده و با ۷۰۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V۴ تنها محصول ایرانی بود که رکورددار افت قیمت در بازار داخلی‌ها است. این خودرو ۳۵ میلیون تومان افت قیمت داشته و به کانال یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان رسیده است.

بازار خودرو؛ تارا ۳۵ میلیون ارزان شد +جدول

قیمت خودرو‌های خارجی

قیمت خودرو‌های مونتاژی و وارداتی به غیر از یک محصول، هیچ تغییری ندارد.

ریسپکت بهمن‌موتور یکی از سدان‌های مونتاژی این شرکت به شمار می‌رود که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با یک میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرایم یکی از کراس‌اوور‌های محبوب بهمن‌موتور محسوب می‌شود. این خودرو نوسانی نسبت به روز گذشته نداشته و با همان نرخ یک میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

لاماری ایما هیبرید تنها محصول بازار خودرو‌های خارجی است که اخیراً وارد بازار شده و ۱۰ میلیون تومان افت قیمت دارد. این خودرو هم‌‍اکنون با دو میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تیگو ۸ پرو هیبرید کراس‌اوور جدیدالورود مدیران‌خودرو و رقیب لاماری ایما هیبرید، نیز تغییری ندارد و با قیمت دو میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بازار خودرو؛ تارا ۳۵ میلیون ارزان شد +جدول

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی