تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
اخبار استان ایلام

عضویت ۵۰۰ نفر در انجمن مد و لباس استان ایلام

مدیر انجمن مد و لباس استان ایلام گفت: در استان ایلام در حوزه مد و لباس هم طراح خانم و هم آقا در حال فعالیت در این عرصه هستند، این انجمن حدود ۵۰۰ نفر عضو دارد.

کد خبر: ۱۶۵۴۸۸
۱۷:۴۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

عضویت ۵۰۰ نفر در انجمن مد و لباس استان ایلام

 

دیدارنیوز ـ استان ایلام: «اسما یوسف‌زاده» با حضور در ایسنا اظهار کرد: از آذر سال ۱۳۹۸ انجمن مد و لباس در استان ایلام شروع به فعالیت کرد و تا این لحظه در بخش‌های مختلف این حوز فعالیت‌های مختلفی داشته است.
مدیر انجمن مد و لباس ایلام گفت: مد و لباس فقط در لباس خلاصه نمی‌شود بلکه شامل کیف، کفش، عینک و هنر‌های دستی نیز می‌شود.
یوسف‌زاده با اشاره به اینکه انجمن حالت حمایتی نیز دارد، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌ها، آشنایی تولید کنندگان با طراحان این حوزه، ایجاد بازارکار، جلوگیری از واردات لباس‌های قاچاق، حمایت از تولید کننده داخلی، حمایت از هنرمندان برای گرفتن نشان شیما، بررسی لباس فرم مدارس و ادارات از جمله فعالیت‌های انجمن مد و لباس است.
وی در خصوص نشان شیما نیز گفت: نشان شیما یک شناسنامه برای طراحانی است که طرح خود را ارائه دادند و به دنبال آن این طرح ثبت و برای آن یک کد تعیین می‌شود. این طرح باید برای اولین بار به ثبت رسیده باشد.
وی گفت: طراحانی که تاکنون توانسته‌اند برای طرح خود نشان شیما بگیرند و اگر در نمایشگاه‌ها شرکت کرده باشند می‌توانند در صندوق هنرمندان نام نویسی کنند.
یوسف‌زاده با اشاره به اینکه شرکت در نمایشگاه‌ها رایگان است، تصریح کرد: از ابتدای تأسیس این انجمن نمایشگاه‌های متعددی در استان برگزار شده است. برخی از این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های ایلام از جمله ملکشاهی، ایوان و سربله داشتیم، همچنین چندین نمایشگاه متعدد نیز در شهر ایلام برگزار شد.
مدیر انجمن مد و لباس استان ایلام به کلاس‌های آموزشی در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: این کلاس‌ها در بخش‌هایی از مهران، سرابله، ایوان در حوزه طراحی لباس برگزار شد. این کلاس‌ها حمایتی بودند و کاملا رایگان برگزار شدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی