تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در فوتبال ایران چه خبر است؟

دعوا سر پیراهن «مشکی»!

دعوای عجیب استقلال و فولاد خوزستان پیش از بازی حساس امروز (دوشنبه) بر سر استفاده از پیراهن مشکی(!) پای جواد نکونام را به این ماجرای پرحاشیه باز کرده است.

کد خبر: ۱۶۵۳۱۴
۱۳:۱۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

دعوا سر پیراهن «مشکی»!

دیدارنیوز: انتخاب پیراهن مشکی توسط تیم فولاد با اعتراض استقلالی‌ها همراه شده و این باشگاه اعلام کرده دروازه‌بان این تیم از پیراهن مشکی استفاده خواهد کرد. اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود موضوع اصلی به علاقه نکونام به پوشیدن لباس مشکی مربوط می‌شود!

تیم‌های استقلال و فولاد بر سر رنگ پیراهن تیم‌های خود در بازی امروز دچار درگیری عجیبی شده اند.

تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان امروز در چارچوب هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مطابق معمول جلسه هماهنگی پیش از بازی، روز گذشته در سازمان لیگ برگزار شد که اتفاقات و حاشیه‌های جالبی به همراه داشت.

انتخاب پیراهن مشکی توسط تیم فولاد با اعتراض استقلالی‌ها همراه شده و این باشگاه اعلام کرده دروازه‌بان این تیم از پیراهن مشکی استفاده خواهد کرد. اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود موضوع اصلی به علاقه نکونام به پوشیدن لباس مشکی مربوط می‌شود!

در نهایت، اما در صورتجلسه تهیه شده، رنگ پیراهن فولاد در بازی امروز مشکی تعیین شده، ولی برای رنگ پیراهن دروازه‌بانان دو تیم تصمیمی گرفته نشده است.

طبق قانون و با تصمیم مسئولان برگزاری بازی، قرار است رنگ پیراهن دروازه‌بانان دو تیم امروز توسط داور و ناظر بازی تعیین شود، اما چیزی که مشخص است، اینکه طبق صورتجلسه امضا شده در جلسه هماهنگی بازی، فولاد باید با لباس مشکی و استقلال با لباس آبی در زمین حاضر شوند.

ضمنا تیم فولاد پوستر امروز بازی با استقلال را نیز با پیراهن مشکی بازیکنانش پخش کرده است.

منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی