تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
تنها کار باقی مانده تفکیک مالکیت دو باشگاه است

واکنش استقلال به شایعه حذف از آسیا

در حالی که زمزمه‌های حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هر روز بیشتر می‌شود، استقلالی‌ها در بیانیه‌ای شایعه حذف از آسیا را رد کردند.

کد خبر: ۱۶۳۷۱۷
۱۷:۴۴ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

واکنش استقلال به شایعه حذف از آسیا

دیدارنیوز: باشگاه استقلال دقایقی پیش شایعه حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را دروغ خواند و اعلام کرد که هواداران نگران نباشند!

در بیانیه این باشگاه آمده است: «در شرایطی که باشگاه استقلال تمامی مدارک مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای را بی کم و کاست در مهلت قانونی بارگذاری کرده، متاسفانه امروز برای چندمین بار، برخی به اصطلاح خبرنگار و فعال فیک مجازی، به قصد ایجاد تقابل میان باشگاه و هواداران، شایعه کذب حذف استقلال از آسیا را به راه انداخته‌اند.

باشگاه استقلال یک بار دیگر تاکید می‌کند هر آنچه باید برای دریافت مجوز حرفه‌ای بارگذاری شود را تمام و کمال انجام داده و هیچ گونه دغدغه و نگرانی بابت مجوز حرفه‌ای و حضور در آسیا ندارد.

در حال حاضر تنها کار باقی مانده تفکیک مالکیت دو باشگاه است که وزیر ورزش و جوانان با جدیت پیگیر انجام این فرآیند است و خوشبختانه هنوز برای نهایی شدن این کار فرصت باقی است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی