تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش طرح توسعه ورزش فرهنگیان با اولویت زنان را ابلاغ کرد

News Image Lead

وزیر آموزش و پرورش در راستای اجرای سند تحول بنیادین با دستورالعملی طرح توسعه ورزش فرهنگیان، با اولویت زنان را جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ کرد.

کد خبر: ۱۶۳۰۰
۱۵:۵۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - سید محمد بطحایی در راستای اجرای راهکارهای 8-2 و 12-3 سند تحول بنیادین و بر اساس مصوبه هیئت وزیران، آئین‌نامه توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت را در قالب برنامه ملی ارتقای تندرستی و نشاط زنان و دختران، به استان‌ها ابلاغ کرد.

بر این اساس، توسعه و تقویت جسمی، روحی و روانی فرهنگیان به ویژه زنان فرهنگی، افزایش نشاط، شادابی و ارتقای سطح کیفیت و سبک زندگی سالم و فعال و ترویج فرهنگ ورزشی برای توسعه شاخص‌های سلامت فرهنگیان از اهداف این برنامه است.

تاکید بر افزایش کمی و کیفی فعالیت ورزشی، بهره‌مندی از ظرفیت بالای محیط‌های ورزشی، ایجاد فرصت برای مشارکت همکاران و رفع بی‌عدالتی‌های جنسیتی، توجه به تحکیم بنیان خانواده و سلامت مادران از جمله اصول و سیاست‌های حاکم بر این برنامه است و شورای سیاستگذاری آن در سه سطح ستادی استانی و منطقه ای تشکیل می‌شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی