تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
در خاورمیانه چه خبر است

آخرین آمار قربانیان غزه

در صدمین روز از جنگ خونین میان گروه حماس و اسرائیل، کشتار در غزه ادامه دارد و تلفات ارتش نتانیاهو به ۵۲۲ سرباز افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۶۱۱۰۲
۰۹:۳۰ - ۲۴ دی ۱۴۰۲

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ افزایش تلفات اسرائیل

دیدارنیوز _ سرویس بین الملل: جنگ خونین حماس و اسرائیل در غزه وارد صدمین روز خود شد.

جنگ حماس و اسرائیل که از بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه با حمله گروه فلسطینی حماس آغاز شد، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

در ادامه خبر‌های جدید از این جنگ خونین را می‌خوانید.

ساعت: ۱۷:۴۸/ آخرین آمار قربانیان غزه

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار قربانیان تجاوزات اسرائیل به نوار غزه به حدود ۲۴ هزار تن خبر داد.

به نقل از ایسنا، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر تا کنون ۲۳ هزار و ۹۶۸ فلسطینی در تجاوزات صهیونیست‌ها به این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ قطع ارتباطات جنایت دیگری از اسرائیل است

ساعت: ۱۱:۵۸/ قطع ارتباطات جنایت دیگری از اسرائیل است

جنبش حماس اعلام کرد که جنایت قطع کامل ارتباطات در غزه به جنایت‌های ممانعت از ورود آب، غذا و دارو به نوار غزه اضافه می‌شود.

ساعت: ۰۹:۳۳/ ادعای موساد: حماس قصد حمله به سفارت اسرائیل در سوئد را دارد

سازمان جاسوسی اسرائیل ادعا می‌کند جنبش حماس با تشکیل شبکه‌ای قصد انجام حملات در کشور‌های اروپایی از جمله در سفارت این رژیم در سوئد را دارد.

به نقل از ایسنا، سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) در بیانیه‌ای که توسط دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم منتشر شد، ادعا کرده است: حماس اقداماتی را جهت گسترش فعالیت‌های خود در خارج انجام داده تا حملاتی را در سراسر جهان انجام دهد.

طبق گزارش راشا تودی، این بیانیه در ادامه ادعای خود افزود: حماس قصد دارد سفارت اسرائیل در سوئد را هدف قرار دهد و به دنبال خرید پهپاد‌هایی است.

ساعت: ۰۹:۲۸/ حمله اسرائیل به ساختمان مسکونی در رفح

به نقل از الجزیره، بیش از ۱۰۰ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته در بمباران غزه از جمله حمله موشکی به یک ساختمان مسکونی در رفح کشته شدند.

ساعت: ۰۹:۲۲/ افزایش تلفات اسرائیل

به نقل از شبکه العربیه، روزنامه تایمز اسرائیل مدعی شد که تعداد سربازان اسرائیلی کشته‌شده از ۷ اکتبر تاکنون به ۵۲۲ نفر افزایش یافته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی