تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
نرخ ارز در ایران

دلار در مسیر کانال ۴۷ تا ۴۸ هزار تومانی

کارشناسان اقتصادی معتقدند طی سال‌های اخیر وقتی دلار سقف‌های قیمتی قبلی را شکسته، قبل از حرکت صعودی، افت شدید و سریعی داشته است؛ بنابراین به نظر می‌رسد باید در انتظار کاهش دلار به کف کانال ۴۷ تا ۴۸ هزار تومانی و سپس سقف‌زنی قیمت این اسکناس باشیم.

کد خبر: ۱۶۰۲۶۰
۰۹:۰۸ - ۰۴ دی ۱۴۰۲

دلار

دیدارنیوز: روز گذشته (یکشنبه) دلار تهران کاهش ۵۰۰ تومانی داشت و به کریدور ۴۰ هزار تومانی برگشت. این اسکناس روز گذشته با رقم ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد و کاهش ۵۰۰ تومانی داشت.

روز گذشته قیمت دلار در هر دو بازار آزاد و مرکز مبادله ارز و طلا، کاهشی شد. برگشت دلار به کریدور ۴۰ هزار تومانی و کاهش ناچیز دلار در مرکز مبادله در حالی رخ داد که قیمت حواله یورو یک پله صعود داشت.

کارشناسان اقتصادی معتقدند طی سال‌های اخیر وقتی دلار سقف‌های قیمتی قبلی را شکسته، قبل از حرکت صعودی، افت شدید و سریعی داشته است؛ بنابراین به نظر می‌رسد باید در انتظار کاهش دلار به کف کانال ۴۷ تا ۴۸ هزار تومانی و سپس سقف‌زنی قیمت این اسکناس باشیم. این در حالی است که بازیگران بازار ارز می‌گویند دست خالی مردم است که رونق را حتی از سفره دادزن‌ها و دلالان بازار ارز برده است.

گفتنی است روز گذشته قیمت دلار در بازار‌های همسایه نیز کاهش داشت. قیمت دلار هرات افت ۱۷۰ تومانی داشت و با قیمت ۴۹ هزار و ۶۷۰ تومان معامله شد. دلار سلیمانیه نیز با قیمت ۵۰ هزار و ۹۰ تومان معامله شد و کاهش ۲۱۰ تومانی داشت.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز یکشنبه سوم دی، اسکناس دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با قیمت ۴۲ هزار و ۹۴۵ تومان عرضه شد و کاهش ۶ تومانی داشت. دلار حواله نیز با همین مقدار کاهش با قیمت ۳۹ هزار و ۵۱ تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارز‌های موثر

روز گذشته یورو در بازار آزاد با رقم ۵۵ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد و کاهش قیمت ۲۵۰ تومانی داشت. قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با رشد ۳۷ تومانی با رقم ۴۷ هزار و ۳۱۵ تومان عرضه شد. روز گذشته یوروی حواله با افزایش ۳۳ تومانی یک پله صعود کرد و با رقم ۴۳ هزار و ۲۵ تومان قیمت‌گذاری شد.

دیروز درهم امارات با ۳۰ تومان کاهش روی قیمت ۱۳ هزار و ۷۴۰ تومانی ایستاد. در مرکز مبادله ارز و طلای ایران حواله درهم کاهش دو تومانی داشت و با رقم ۱۰ هزار و ۶۳۳ تومان عرضه شد، اسکناس درهم نیز با همین مقدار کاهش با قیمت ۱۱ هزار و ۶۹۳ تومان عرضه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی