تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
هواشناسی استان

برف و باران در راه کردستان

صدیقی، مدیرکل هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه از اول مهر تا ۲۰ آذرماه میزان بارندگی در سطح استان ۵۰ درصد کاهش یافته، گفت: در روز چهارشنبه این هفته در برخی از ساعات بیشتر در شرق استان شاهد بارندگی و در گردنه‌ها، جاده‌ها و ارتفاعات سطح استان برف پیش‌بینی شده است.

کد خبر: ۱۵۹۶۸۵
۱۸:۵۴ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲

بارش برف و باران از فردا در کردستان

دیدارنیوز: رحیم صدیقی از ورود سامانه جدید بارشی به استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: از اواخر روز سه‌شنبه تا ظهر روز پنجشنبه این هفته، استان کردستان در دامنه فعالیت امواج بارشی قرار گرفته و همزمان با فعالیت این سامانه شاهد کاهش محسوس دما نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، گفت: در روز چهارشنبه این هفته در برخی از ساعات بیشتر در شرق استان شاهد بارندگی و در گردنه‌ها، جاده‌ها و ارتفاعات سطح استان برف پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی کردستان با بیان اینکه افزایش پوشش ابر، مه، وزش باد و رگبار باران با احتمال رعد و برق از دیگر پیامد‌های این سامانه بارشی است که احتمال آبگرفتگی موقت معابر و اختلال در تردد‌های بین شهری و روستایی نیز وجود دارد، افزود: شدت و مقدار بارش‌ها در نیمه غربی و تا حدودی جنوبی استان از جمله در بانه، مریوان، سروآباد، کامیاران، غرب سنندج، سقز، دیواندره و بخش‌هایی از شمال شهرستان بیجار خواهد بود.

وی از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و بیان کرد: بیشترین بارش باران نیز مربوط به مریوان، کامیاران، بانه، سنندج، سقز، هزارکانیان، زرینه، بیجار و قروه است.

صدیقی درباره وضعیت دمایی توضیح داد: روز چهارشنبه ۳ تا ۴ درجه و تا جمعه به تدریج میانگین دمای شبانه‌روزی استان ۶ تا ۸ درجه سانتی‌گراد نسبت به روز‌های گذشته کاهش یافته و هوای سطح استان سردتر و شرایط یخبندان شبانه و صبحگاهی حاکم خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در پاسخ به این سؤال که امسال میزان بارش را تاکنون چگونه ارزیابی می‌کنید؟ بیان کرد: وضعیت خوب نیست، از اول مهرماه تا ۲۰ آذرماه - سال زارعی جدید بارندگی در سطح استان نسبت به دوره ۵۰ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش یافته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی