تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دربی پایتخت؛ زنان هم به آزادی می‌روند؟

تکلیف سهمیه هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی روز پنجشنبه در یک جلسه فوق العاده مهم مشخص می‌شود. در این میان اما زنان هوادار دو تیم بازهم به صورت محدود و گزینشی به ورزشگاه خواهند رفت یا تصمیم دیگری گرفته می‌شود؟

کد خبر: ۱۵۹۵۸۳
۰۹:۲۲ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

دربی پایتخت؛ زنان هم به آزادی می‌روند؟

دیدارنیوز: جدال استقلال و پرسپولیس هرگز برای عوامل برگزاری چه در داخل فدراسیون و سازمان لیگ و چه در خارج از ساختار فوتبال، مسابقه‌ای عادی تلقی نمی‌شود و کاملاً طبیعی است که شرایط ویژه‌ای برای انجام آن از هر نظر مورد توجه قرار بگیرد.

در همین رابطه خبردار شدیم جلسه شورای تامین برای بررسی همه جوانب امر و ابلاغ دستورالعمل‌های لازم جهت برگزاری دربی پایتخت روز دوشنبه با حضور نمایندگان ارگان‌های ذی صلاح برگزار خواهد شد. از قرار معلوم در این نشست دو مسئله فوق العاده مهم به صورت خاص بررسی شده و پیرامون آن تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

نکته اول میزان بلیت فروشی و تعداد صندلی‌هایی است که به صورت مساوی در اختیار هواداران استقلال و پرسپولیس قرار خواهد گرفت و نکته بعدی هم تعیین تکلیف صدور یا عدم صدور مجوز جهت حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای دیدن دربی روز پنجشنبه خواهد بود.

البته قطعا موارد دیگری هم در این جلسه مورد توجه قرار می‌گیرد، ولی ناگفته پیداست که بسیاری از هواداران این دو تیم در حال حاضر به دنبال آن هستند تا بدانند چه تعداد تماشاگر می‌توانند به ورزشگاه بروند و اینکه خانم‌ها نیز اجازه تماشای جدال استقلال و پرسپولیس را پیدا خواهند کرد یا نه؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی