تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

زلزله زاهدان؛ شمار مصدومان به ۷۱ نفر رسید

پس از زلزله ۴.۷ ریشتری شب گذشته (دوشنبه) زاهدان ۷۱ مصدوم سرپایی به وسیله نیرو‌های اورژانس و یا با خودروی شخصی به چهار بیمارستان این شهر مراجعه کردند.

کد خبر: ۱۵۸۸۲۱
۱۲:۰۴ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲

زلزله زاهدان؛ شمار مصدومان به ۷۱ نفر رسید

دیدارنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی بروز زمین لرزه ۴.۷ ریشتری شب گذشته زاهدان ۷۱ مصدوم سرپایی به وسیله نیرو‌های اورژانس و یا با خودروی شخصی به چهار بیمارستان این شهر مراجعه کردند.

مجید محبی اظهار کرد: در پی وقوع زلزله ۴.۷ دهم ریشتری بامداد امروز زاهدان در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ۷۱ نفر مصدوم شدند که بیشتر مجروحان بر اثر افتادن از تخت و یا هنگام پایین آمدن از پله‌ها دچار مصدومیت سطحی شده و تعدادی از این افراد نیز دچار استرس و فشار روانی شدند.

وی افزود: فعالیت تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارات احتمالی بلافاصله پس از حادثه آغاز شده و نتیجه آن در اولین فرصت از طریق روابط عمومی استانداری و رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زلزله قابل‌پیش‌بینی نیست، ادامه داد: باید همیشه حواسمان به نکات ایمنی و هشدار‌ها باشد، در این استان سه ایستگاه باند پهن زلزله‌نگار و ۲۹ دستگاه شتاب نگار وجود دارد، اما اینکه مشخص شود زلزله دارای پس‌لرزه هست یا خیر قابل پیش‌بینی نیست.

وی افزود: به دنبال وقوع زلزله ۴.۷ دهم ریشتری زاهدان امروز هیچ تعطیلی و تغییر ساعت کاری در سطح مدارس و ادارات وجود ندارد؛ اما تأکید بر رعایت نکات ایمنی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی