تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

زلزله ۴.۷ ریشتری زاهدان را لرزاند؛ مردم در خیابان‌ها

بنا بر اعلام مرکز زلزله‌نگاری، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان را در ساعت ۰۰:۴۴:۳۷ بامداد امروز (سه‌شنبه) لرزاند.

کد خبر: ۱۵۸۷۹۵
۰۸:۲۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲

زلزله ۴.۷ ریشتری در زاهدان

دیدارنیوز: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در ۱۸ کیلومتری زاهدان، ۶۸ کیلومتری میرجاوه و ۸۹ کیلومتری سرجنگل، سیستان و بلوچستان رخ داده است.

وقوع این زلزله که در تمام نقاط زاهدان حس شد باعث شد بسیاری از مردم در خیابان‌ها حضور یابند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در این رابطه با اشاره به وقوع زمین لرزه ۴.۷ در زاهدان، گفت: تیم‌های عملیاتی برای اطمینان بیشتر در آماده‌باش هستند.

مجید محبی بیان اینکه زمین لرزه‌ای بامداد امروز حوالی شهر زاهدان را لرزاند، اظهار داشت: شدت این زمین لرزه ۴.۷ ریشتر برآورد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تلفات یا مصدومیتی از این زمین لرزه گزارش نشده است، افزود: تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی در منطقه حضور دارند و در صورت بروز خسارات احتمالی در اولین فرصت از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تمامی تیم‌های عملیاتی امداد و نجات و ستاد مدیریت بحران فرمانداری زاهدان برای اطمینان بیشتر در آمادگی کامل هستند.

روابط عمومی هلال احمر سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در پی زلزله در زاهدان تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد خسارت داده نشده است.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان نیز اعلام کرد: زلزله امشب زاهدان تاکنون آوار و مصدومی نداشت.

علی عبدالرزاق نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز اظهار داشت: تاکنون خوشبختانه هیچگونه موردی از مصدومیت گزارش نشده است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع زلزله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در حالت آماده باش قرار گرفتند و تیم‌های ارزیاب به سطح شهرستان اعزام شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی