تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

موج فعالیت جدید بارشی در مازندران

محمدرضا رضوی، مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج فعالیت جدید بارشی را در استان شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۱۵۸۶۰۱
۱۷:۴۲ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲

هشدار نارنجی هواشناسی مازندران

دیدارنیوز: مدیرکل هواشناسی مازندران از تشکیل سامانه بارشی در مازندران خبر داد.

سید محمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران اظهار داشت: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج فعالیت جدید بارشی را در استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: سامانه بارشی از عصرجمعه ۲۶ آبان تا صبح شنبه ۲۷ آبان مستقر می‌شود. شاهد بارندگی گاهی بصورت رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد نسبتاًشدید موقتی و کاهش دما و احتمال تگرگ در مازندران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سامانه به ویژه در مناطق جلگه‌ای تا میان بند نواحی مرکزی و شرقی استان مستقر می‌شود گفت: آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب، رانش زمین و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی، همراه با کاهش دید و اختلال در تردد‌های جاده‌ای پیش بینی می‌شود.

رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران اضافه کرد: در تردد جاده مسافران دقت کنند و توصیه می‌شود از اسکان درکنار رودخانه‏ پرهیز کنند. پرهیز از صعود به ارتفاعات، مقاوم سازی سازه‏‌های کم مقاوم به عموم مردم توصیه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران درباره پیش بینی هفت روزه وضع هوای استان مازندران هم گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، آسمان استان پنجشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ارتفاعات نیمه غربی با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

وی افزود: روز جمعه هوا صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر از سمت غرب استان ابری بتدریج با رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما، احتمال تگرگ و در مناطق سردسیر کوهستانی با بارش پراکنده برف پیش بینی شد. از روز شنبه هوا صاف تا نیمه ابری و برای یکشنبه و دوشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما واز اواخر وقت دوشنبه با افزایش ابر در ارتفاعات غربی همراه با رگبار باران و وزش باد همراه است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی