تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
لیگ برتر پرتغال

۳ امتیاز برای طارمی و پورتو

تیم فوتبال پورتو در دیداری که مهدی طارمی، مهاجم ایرانی‌اش در یک نیمه آن بازی کرد، موفق به کسب یک پیروزی خارج از خانه شد.

کد خبر: ۱۵۸۳۷۵
۰۸:۰۳ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: تیم پورتو در حضور یک نیمه‌ای طارمی ۳ امتیاز گرفت.

در چارچوب دیدار‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال پرتغال، بامداد امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پورتو میهمان تیم ویتوریا گیمارش بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پورتو خاتمه یافت.

در این بازی ابتدا ویتوریا گیمارش با گلزنی آندره سیلوا در دقیقه ۱۷ دروازه پورتو را گشود و در ادامه زاییدو سانوسی در دقیقه ۳۹ گل تساوی را برای پورتو به ثمر رساند. در نیمه دوم و با ورود مهدی طارمی به میدان در دقیقه ۵۵ به جای آندره فرانکو، بازی پورتو رنگ و بویی تهاجمی‌تر به خود گرفت و ۴ دقیقه بعد فرانسیسکو کنسیسائو با پاس اوانیلسون گل دوم را برای پورتو زد.

با این نتیجه پورتو مانند رقیب دیرینه‌اش بنفیکا ۲۵ امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر یک پله پایین‌تر در رده سوم جدول باقی ماند. این در حالی است که اسپورتینگ لیسبون با یک بازی کمتر و ۲۸ امتیاز صدرنشین است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی