تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اخبار آذربایجان شرقی

احداث ۹ مدرسه جدید در شهر جدید سهند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از احداث ۹ مدرسه جدید در شهر جدید سهند،خبر داد.

کد خبر: ۱۵۸۱۵۳
۱۴:۵۶ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

احداث ۹ مدرسه جدید در شهر جدید سهند

 

دیدارنیوز ـ استان آذربایجان شرقی: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به تعهد شرکت در راستای احداث ۹ مدرسه جدید در شهر جدید سهند، اظهار کرد: پنج باب مدرسه در دست اجرا است که مدرسه مجهز استثنایی از جمله آن بوده و تا بهمن ماه آماده می‌شود و چهار باب از مدارس نیز تا سال بعد در خدمت سیستم آموزشی قرار می‌گیرد.

فرهاد سعیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شرکت عمران شهر جدید سهند در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در این شهر، عنوان کرد: ️با توجه به جمعیت ۱۹ هزار نفری دانش‌آموزان در شهر جدید سهند، وجود فضا‌های آموزشی از جمله مهم‌ترین زیرساخت‌ها در شهر‌های جدید به شمار می‌رفت که شرکت عمران شهر جدید سهند در راستای تامین زیرساخت‌های آموزشی تاکنون اقدام به احداث ۳۴ مدرسه کرده است.

وی با تاکید بر این‌که ۲۸ باب از این مدارس طی سال‌های قبل احداث و در خدمت سیستم آموزشی قرار گرفته و پنج باب مدرسه نیز در دست اجرا بوده که مدرسه مجهز استثنایی از جمله آن است، افزود: مدرسه مجهز استثنایی تا بهمن ماه آماده شده و چهار باب از مدارس نیز تا سال بعد در خدمت سیستم آموزشی قرار خواهد گرفت.

وی با تشریح آخرین وضعیت چهار باب مدرسه جدید که مقرر است در فاز‌های ۳ و ۴ احداث شود، ادامه داد: دو باب از ️پنج مدرسه جدید در فاز سوم شهر جدید سهند و یک باب نیز در فاز چهارم احداث می‌شود که در مرحله تجهیز کارگاه هستند تا عملیات اجرایی خود را شروع کنند که یک باب مدرسه نیز در فاز چهار به مناقصه خواهد رفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به زیرساخت‌های لازم در محدوده مساکن نهضت ملی از تعهد شرکت عمران شهر جدید سهند برای احداث ۹ مدرسه جدید در این منطقه خبر داد و گفت: کار‌های لازم برای احداث چهار مدرسه انجام شده و پنج مدرسه دیگر نیز جهت طی فرآیند تهیه طرح و نقشه به اداره نوسازی ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: به غیر از مدرسه مجهز استثنایی که با مساحت بیش از ۱۸۰۰ مترمربعی دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکاناتی، چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، ۴ کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی (کلاس) را دارا است، شرکت عمران شهر جدید سهند برای هر کدام از مدارس جدید ۳۵ الی ۴۰ میلیارد تومان هزینه خواهد کرد.

به گزارش دیدار از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، وی با تاکید بر این‌که ️شهر جدید سهند در مجموع ۴۰ مدرسه در فاز‌های مختلف دارد که هفت باب آن توسط اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس و مابقی توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث شده است، یادآوری کرد: مدارس احداث شده توسط شرکت عمران شهر جدید سهند ️بر اساس آیین‌نامه‌ها و اصول نظام مهندسی و همچنین با استفاده از مصالح با کیفیت احداث می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی