تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
ادعای آکسیوس درباره تنش و درگیری‌های شدید در خاورمیانه

آمریکا خود را آماده گسترش جنگ می‌کند

مقامات آمریکایی و اسرائیلی می‌گویند که ایالات متحده در حال آماده‌سازی خود برای رویارویی با احتمال گسترش جنگ اسرائیل با حماس به باقی خاورمیانه است.

کد خبر: ۱۵۷۸۰۵
۰۹:۰۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

جنگ

دیدارنیوز: مقامات آمریکایی و اسرائیلی به «آکسیوس» گفته‌اند که ایالات متحده در حال آماده‌سازی خود برای رویارویی با احتمال گسترش جنگ اسرائیل با حماس به باقی خاورمیانه است.

به نقل از العربیه، یک مقام ارشد اسرائیلی به این خبرگزاری گفت که موضوع مذکور چند ساعت پس از آغاز عملیات زمینی ارتش اسرائیل در نوار غزه، در تماسی تلفنی میان لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، و یوآف گالانت، همتای اسرائیلی وی مورد بحث قرار گرفت.

به گفته آکسیوس، سازمان‌های امنیتی اسرائیل بر این باورند که «حزب‌الله» لبنان، شدت حملات خود علیه اسرائیل در مرز شمالی را افزایش خواهد داد.

در این گزارش همچنین ادعا شد: طی روز‌های اخیر، نیرو‌های نیابتی ایران در سراسر خاورمیانه به پایگاه‌های نظامی ایالات متحده حمله کرده‌اند و آمریکا نیز در واکنش، پایگاه‌های برخی از نیرو‌های نیابتی ایران را بمباران کرده است.

مقامات آمریکایی و اسرائیلی به آکسیوس گفته‌اند که با توجه به احتمال گسترش جنگ به باقی خاورمیانه، برنامه‌ها و زمان‌بندی برای عملیات زمینی در نوار غزه طی روز‌های اخیر تغییرات بسیاری یافته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی