تیتر امروز

صدور دستور حمله مستقیم به اسرائیل/ واکنش پزشکیان و معاون اولش به ترور هنیه/ لغو پروازها به تل‌آویو
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

صدور دستور حمله مستقیم به اسرائیل/ واکنش پزشکیان و معاون اولش به ترور هنیه/ لغو پروازها به تل‌آویو

این شانزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اندر باب صدای بی‌صدای بی‌صدایان
افاضات اضافه

اندر باب صدای بی‌صدای بی‌صدایان

عوام‌الملک مانند هفته گذشته، بازهم نامه‌ای به مسعود، رییس خواص‌الدوله نوشته و در قسمتی از آن به سن و سال مسوولان جدید اشاره کرده است.
دعوت دوباره از دکتر فرهاد فرید در برنامه «مهمان من»

آخرین روش‌های کم‌تهاجمی درمان زانو/ توصیه‌های پیشگیرانه برای ورزشکاران که بیشتر در معرض آسیب هستند

برنامه «مهمان من» با اجرای احمد طبعی به سراغ نخبگان و نوآوران ایران‌زمین در حوزه‌های مختلف می‌رود. در این برنامه دکتر فرهاد فرید متخصص و جراح ارتوپدی درباره آسیب‌های زانو توضیحات بسیار مفیدی می‌دهد.

کد خبر: ۱۵۷۰۱۸
۱۸:۳۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲

آخرین روش‌های کم‌تهاجمی درمان زانو/ توصیه‌های پیشگیرانه برای ورزشکاران که بیشتر در معرض آسیب هستند

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: یکی از شایع‌ترین بیماری‌های بشر در سراسر جهان، مسئله انواع آسیب‌های زانو و درد‌های مزمن آن است که تقریبا در همه نسل‌ها و رده‌های سنّی وجود دارد. دکتر فرهاد فرید درباره دلیل اصلی زانو درد توضیح ساده، اما جامعی ارائه می‌کند و معتقد است بیشتر وزن بدن انسان معمولا روی یک پا و خصوصا روی زانو استوار است و به همین دلیل و البته به دلایلی، چون فشار مضاعف بر زانو و چرخش‌های ناگهانی آن، آسیب‌دیدگی زانو برای همگان بسیار محتمل و نزدیک خواهد بود.

ویدیو این گفت‌و‌گو را اینجا ودر یوتیوب دیدارببینید



در این برنامه «مهمان من» دکتر فرهاد فرید متخصص ارتوپدی و جراح، که سابقه درخشانی در طب ورزشی داشته و حتی مدتی را در باشگاه پرسپولیس به عنوان پزشک گذرانده، توصیه‌های مفیدی درباره پیشگیری از آسیب زانو ارائه کرده و در بخش درمان نیز درباره روش‌های جدیدی که بعضا نیاز به جراحی و برش ندارد نیز صحبت کرده است. دکتر فرید تاکنون حدود ۲۰ هزار زانو را معاینه و بسیاری از بیماران خود را جراحی و درمان کرده و در مجموع درباره روش‌های درمان کم‌تهاجمی تجربه بسیار ارزشمندی دارد.

تماشای این برنامه به همه گروه‌های سنی و همه کسانی که قصد دارند درباره محافظت از زانوی خود بیشتر بدانند به شدت توصیه می‌شود.

عکس‌ها: آرش راهبر

دکتر فرید مهمان من

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی