تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

فصل جدید تنگنا و میزبانی از نسل سکونشین

فصل جدید برنامه تنگنا از فردا در دیدارنیوز آغاز خواهد شد. حامد شجاعی توضیحاتی در این مورد ارائه کرده که در این تیزر خواهید دید.

کد خبر: ۱۵۶۳۵۸
۱۰:۲۵ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲

فصل جدید تنگنا و میزبانی از نسل سکونشین

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: در فصل جدید برنامه تنگنا به سراغ نمایندگان نسلی خواهم رفت که نه نقشی در وقوع انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ داشته‌‌اند و نه در دوران جنگ فرصت نقش‌آفرینی جدی پیدا کرده‌اند. ظهور و بروز جدی این نسل در عرصه‌ فعالیت‌های اجتماعی عمدتا از سال‌های نخستین دهه هفتاد بوده و در سه دهه گذشته با فراز و نشیب‌‌های متعددی هم مواجه شده است.

اکثر متعلقان به این نسل اگر چه اکنون در آستانه میانسالی ایستاده‌اند اما هنوز از سوی پدران، پدرخواندگان و پدرسالارانی که فارغ از تفکرات و گرایش‌های سیاسی‌شان، وضع کنونی کشور حاصل رویکردها، عملکردها و اقدامات ایشان از میانه سده چهاردهم خورشیدی تاکنون است، جوان خوانده می‌شوند و تحت رنگ و لعاب عنوان جوانی، به جز استثنائاتی انگشت‌شمار، امکان نقش‌آفرینی جدی و تاثیرگذار در اداره کشور از ایشان سلب شده است.

فصل جدید تنگنا به میزبانی از نمایندگان نسلی اختصاص دارد که گویا تقدیر ازلی‌شان این بوده که تا ابد شنونده رهنمودها و تماشاگر اقدامات و تاوان‌دهنده پندار و گفتار و کردار نسل پیشین خود باشند.

تیزر فصل جدید تنگنا را اینجا ببینید

پی‌نوشت: در بیش از دو سال و نیمی که از آغاز ضبط و انتشار برنامه تنگنا می‌گذرد تلاش و پیگیری فراوانی برای دعوت از چهره‌های مختلف متعلق به جریان‌ها و گرایش‌های فکری و سیاسی گوناگون صورت گرفت. از میان خیل دعوت‌شدگان به تنگنا، بیست نفر جواب مثبت دادند که گفت‌وگو با ایشان بی‌حذف و تقطیع تقدیم همراهان تنگنا و مجموعه رسانه‌ای دیدار شد. تلاش‌های فراوان ما برای دعوت از روحانیون و معممین و چهره‌های اصولگرا یا کسانی که هنوز در حاکمیت صاحب منصب هستند عمدتا و به جز چند مورد معدود بی‌پاسخ و ناکام ماند. دلایل و توجیهات کلیه دعوت‌شدگان عزیز برای بی‌پاسخ گذاشتن یا پاسخ منفی دادن به دعوت تنگنا قطعا محترم است اما درهای برنامه تنگنا همچنان همزمان با ضبط فصل جدید برنامه، به روی نسل اول و دوم کنشگران سیاسی و مدنی انقلاب و جمهوری اسلامی (اعم از موافق و منتقد و مخالف) همچنان باز خواهد بود. در صورتی که هر یک از این آقایان و خانم‌ها آماده حضور در تنگنا بودند، گفت‌وگو با ایشان در قالب ویژه‌برنامه‌هایی در خلال برنامه‌های فصل جدید به مخاطبان تنگنا تقدیم خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی