تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
میزبان کارآفرینان در برنامه هفت ستاره‌ها (۱۲)؛ این قسمت دکتر مریم یارمحمدی

کلید مدیریت نوین کافه و رستوران با نرم‌افزار «ماپرا»

در دوازدهمین قسمت از برنامه «هفت ستاره‌ها» در دیدارنیوز که در حوزه کسب و کار است، گفت‌و‌گوی احمد طبعی را با دکتر مریم یارمحمدی مدیر عامل شرکت ماپرا خواهید دید.

کد خبر: ۱۵۵۷۱۱
۱۶:۱۲ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲

کلید مدیریت نوین کافه و رستوران با نرم‌افزار «ماپرا»

 

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: مهمان دوازدهمین قسمت از برنامه «هفت ستاره‌ها»، خانم دکتر مریم یارمحمدی مدیر عامل شرکت ماپرا است که در حوزه کسب و کار نوین فعالیت می‌کند. یارمحمدی به درجه دکتری در مدیریت فناوری اطلاعات رسیده و از سال ۱۳۹۷ طراحی و اجرای نرم‌افزار «ماپرا» را آغاز کرده است.

نرم‌افزار ماپرا در واقع یک سیستم یکپارچه مدیریت کافه و رستوران برای مالکان این واحد‌های صنفی است که صفر تا صد مدیریت آن را به صورت هوشمند انجام می‌دهد. به گفته یارمحمدی، این نرم‌افزار جالب و کارآمد از سال ۱۳۹۷ تاکنون توسعه پیدا کرده و همچنان به‌روز می‌شود.

ویدیو این گفت‌وگو را اینجا و در کانال یوتیوب و آپارات دیدار ببینید

 
جالب است که مالکان یا مدیران کافه‌ها و رستوران‌ها با در اختیار گرفتن این نرم‌افزار هوشمند می‌توانند در کوتاه‌ترین مدت به سودآوری برسند و به دلیل امکانات پرتعداد این نرم‌افزار، در ارائه خدمات و محاسبات در هزینه مواد اولیه و محصول نهایی و همچنین پرداخت صورت حساب روی میز، انقلابی در کسب و کار خود ایجاد کنند.

در واقع نرم‌افزار ماپرا می‌تواند مدل سنتی کافه و رستوران را به یک کسب و کار مدرن و امروزی ارتقا بخشد. در این برنامه یارمحمدی توضیح مفید و مفصلی درباره این نرم‌افزار و تاثیری که بر کسب و کار حوزه غذا داشته، ارائه کرده است.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ماپرا به آدرس https://mupra.ir مراجعه کنند.     

عکس‌ها: آرش راهبر

هفت ستاره ها مریم یارمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی