تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
یک رسانه اقتصادی نوشت

آمارها هم در دولت سیزدهم انحصاری شده‌اند!

اقتصادآنلاین با اشاره به اینکه آمارها هم در دولت سیزدهم انحصاری می‌شوند، نوشت: امروز مرجع اعلام آمار تورم خبرگزاری تسنیم بود نه مرکز آمار؛ در واقع منبع آمار تسنیم مرکز آمار بود، اما خود مرکز آمار چیزی در سایتش منتشر نکرده بود. سوال اینجاست که چرا آمار رسمی تورم از طریق یک رسانه منتشر می‌شود؟

کد خبر: ۱۵۴۸۳۶
۰۸:۴۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

آمارها هم در دولت سیزدهم انحصاری شده‌اند!

دیدارنیوز: «چرا آمار رسمی تورم از طریق یک رسانه منتشر می‌شود؟»

اقتصادآنلاین نوشت: «خبر تورم در حالی به نقل از مرکز آمار از سوی خبرگزاری تسنیم منتشر شد که مرکز آمار در سایت خود چیزی اعلام نکرده بود و به نظر می‌رسد حتی آمار‌ها هم در دولت سیزدهم انحصاری شده‌اند!

آمار تورم روز گذشته منتشر شد. البته با تفاوتی عجیب نسبت به ماه‌های گذشته! امروز مرجع اعلام آمار تورم خبرگزاری تسنیم بود نه مرکز آمار؛ در واقع منبع آمار تسنیم مرکز آمار بود، اما خود مرکز آمار چیزی در سایتش منتشر نکرده بود.

البته داستان بازی با آمار تنها مختص این دولت و این ماه نیست؛ سالهاست که دولت‌های مختلف آمار‌ها را مقصر تورم و گرانی می‌دانند. یک روز آمار تورم منتشر نمی‌شود؛ روز دیگر آمار مسکن. یک روز قیمت خودرو را از روی سایت‌ها برمی‌دارند و روز دیگر قیمت دلار و طلا.

حالا این ماه آمار برداشته نشد؛ اما در انحصار یک خبرگزاری در آمد؛ حالا سوال اینجاست که چرا آمار رسمی تورم از طریق یک رسانه منتشر می‌شود؟ البته این اولین بار نبود که چنین اتفاقی می‌افتاد و ماه‌های گذشته نیز آمار توسط یک رسانه قبل از مراجع رسمی اعلام شده بود. مگر مرکز آمار تعطیل شده است که یک رسانه باید به عنوان مرجع اعلام آمار تورم وارد عمل شود؟»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی