تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
روز دوم از هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران

صنعت نفت ۰ - ۳ استقلال؛ شروع طوفانی!

استقلال نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی روی نیمکت، مدیریت باشگاه، بازیکنان و .. داشته، اما ظاهرا یک چیز تغییر نکرده و آن هم پیروزی در شرایط بحرانی است!

کد خبر: ۱۵۴۰۴۲
۲۲:۴۸ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ صنعت نفت ۰ - ۳ استقلال +ویدیو

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم جواد نکونام امشب در هفته نخست لیگ بیست و سوم برد شیرینی بدست آورد و صنعت نفت را با ۳ گل در آبادان مغلوب کرد.

در شرایطی که نکونام تا همین چند روز پیش به شدت از وضعیت باشگاه و نقل و انتقالات ناراضی بود و گفت اگر این کشتی غرق شود، همه در این باشگاه غرق خواهند شد، اما اوضاع فعلا در زمین فوتبال خوب است و باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی در اردوی آبی‌ها رخ می‌دهد. تیمی که قایدی و محبی را ندارد، اما در آبادان هرکاری خواست کرد و یک نتیجه جالب رقم زد.

در دیگر بازی امروز، هوادار تهران در خانه به تساوی بدون گل برابر مس رفسنجان رضایت داد.

در ادامه جدول لیگ برتر در پایان هفته اول را مشاهده می‌کنید که استقلال و گل‌گهر با برد‌های مشابه فعلا در صدر قرار دارند.

گزارش زنده؛ صنعت نفت ۰ - ۳ استقلال +ویدیو

گزارش زنده؛ صنعت نفت ۰ - ۱ استقلال

سپاهان، برنده جدال پرتنش

ساعتی پیش بود که جدال سخت و دیدنی سپاهان و تراکتور در اصفهان که پربرخورد و پراخطار بود و دو اخراجی داشت، با برتری ۳ بر یک طلایی‌پوشان به پایان رسید تا تیم مورایس از همین ابتدای مسابقات قدرتش را به رخ بکشد. هرچند تراکتور هم خرید‌های زیادی داشته و نیاز به هماهنگی بیشتر دارد.

 

ترکیب صنعت نفت:
فهد طالب، میثم تهی‌دست، عباس قاسم، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین شنانی، احمد شریعت‌زاده، علی یوسف
سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری
سرمربی: جواد نکونام

گزارش زنده؛ صنعت نفت ۰ - ۳ استقلال +ویدیو

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۵: صنعت نفت روی یک ضدحمله و پاس در عمق در آستانه خلق یک موقعیت بود که مرادمند بازیکن میزبان را سرنگون کرد و یک کارت را به جان خرید.

دقیقه ۸: ارسال کرنر مهدی‌پور با ضربه سر مرادمند همراه شد که در شلوغی درون محوطه جریمه، توپ توسط مدافعان صنعت نفت دور شد.

گزارش زنده؛ صنعت نفت ۰ - ۳ استقلال +ویدیو

دقیقه ۱۶: روی حرکت خوب و انفرادی یامگا، این بازیکن از سمت چپ سلمانی را راه انداخت و ارسال این بازیکن با ضربه سر ارسلان مطهری پشت نقطه پنالتی همراه شد که فهد طالب کار سختی برای مهار آن نداشت.

صنعت نفت صفر – استقلال یک (دقیقه ۳۰: آرش رضاوند): پرتاب اوت بلند ابوالفضل جلالی به محوطه جریمه با دفع ناقص مدافع صنعت نفت همراه شد و آرش رضاوند در میان تعداد زیادی از بازیکنان حریف صاحب توپ شد و با یک شوت روی پای دیدنی، دروازه فهد طالب را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

دقیقه ۳۸: احمد شریعت‌زاده در محوطه جریمه و پس از تعلل حردانی و جلالی، از میان این دو بازیکن عبور کرد و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

گزارش زنده؛ صنعت نفت ۰ - ۳ استقلال +ویدیو

صنعت نفت صفر – استقلال ۲ (دقیقه ۴۶: ارسلان مطهری): استقلال در همان ابتدای نیمه دوم موفق شد دروازه حریف را باز کند. ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر تماشایی ارسلان مطهری همراه شد و این بازیکن توانست به زیبایی هر چه تمام تر، دروازه فهد طالب را باز کند.

دقیقه ۵۵: به دلیل اعتراض‌ها به بخشی از جایگاه استادیوم، بازی برای دقایقی متوقف شد.

گزارش زنده؛ صنعت نفت ۰ - ۳ استقلال +ویدیو

صنعت نفت صفر – استقلال ۳ (دقیقه ۵۸: صالح حردانی): با تکل خوب ارسلان مطهری و قطع توپ این بازیکن، صالح حردانی از میانه‌های میدان صاحب توپ شد و پس از یک حرکت انفرادی دیدنی و عبور از میان بازیکنان میزبان، وارد محوطه جریمه شد که شوت زمینی او به گوشه دروازه رفت تا گل سوم آبی پوشان اینگونه به ثمر برسد.

دقیقه ۷۰: بازیکنان صنعت نفت فرصت بسیار خوبی داشتند که شوت محکم شنانی را ابوالفضل جلالی به شکل تماشایی و با ضربه سر از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه ۷۱: شلیک روی پا و دیدنی تهیدست را سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی دفع کرد تا دروازه اش همچنان بسته بماند.

دقیقه ۷۵: علی یوسف در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که شوت فنی او را حسینی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۹۰: ضربه بهمئی پس از برخورد به یکی از مدافعان استقلال ارتفاع گرفت و حسینی به سختی و از روی خط دروازه توپ را بیرون کشید و مانع از گلزنی حریف شد.

دقیقه ۴+۹۰: حرکت دیدنی دیگر از ابوالفضل جلالی و ارسال او به روی دروازه، با ضربه روی پا و محکم رمضانی همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

این دیدار با برتری سه بر صفر استقلال به پایان رسید.

گزارش زنده؛ صنعت نفت ۰ - ۳ استقلال +ویدیو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی