تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد

هزینه ثبت نام دانش‌آموزان ممتاز سمپاد پرداخت می‌شود

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دولت هزینه ثبت نام دانش‌آموزان ممتاز سمپاد را پرداخت می‌کند، گفت: رتبه بندی بازنشستگان در آموزش و پرورش اعمال شده است.

کد خبر: ۱۵۳۶۶۰
۱۲:۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام دانش‌آموزان ممتاز سمپاد پرداخت می‌شود

دیدارنیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت هزینه ثبت نام دانش‌آموزان ممتاز دهک‌های یک تا چهار پذیرفته شده در مدارس سمپاد را پرداخت می‌کند.

رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در دولت تصویب شد که دولت هزینه ثبت نام دانش آموزان ممتاز دهک‌های یک تا چهار را که در مدارس سمپاد پذیرفته می‌شوند را پرداخت می‌کند.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه اعتبارات پیش بینی نشده بود، تحت عنوان هدیه ویژه رییس جمهور به این دانش اموزان پرداخت خواهد شد؛ این مصوبه شامل دانش آموزانی که در حال حاضر مشغول تحصیل در سمپاد هستند نیز می‌شود.

صحرایی اضافه کرد: دانش آموزان پذیرفته شده در سمپاد شهریه پرداخت می‌کنند که با این مصوبه دولت، شهریه از دانش آموزان ممتاز دهک‌های یک تا چهار پذیرفته شده در مدارس سمپاد گرفته نمی‌شود و دولت صدرصد شهریه آن‌ها را می‌دهد.

رتبه بندی بازنشستگان در آموزش و پرورش اعمال شده است

وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین اخبار رتبه بندی معلمان به ویژه معلمان گفت: رتبه بندی بازنشستگان در آموزش و پرورش اعمال شده است؛ مساله ما پرداخت کسور مربوط به این موضوع از طریق سازمان برنامه و بودجه به سازمان بازنشستگی برای صدور احکام بازنشستگی است که به طور پیوسته پیگیر هستیم.

صحرایی افزود: آموزش و پرورش کار خود را انجام داده است. بین سازمان برنامه و بودجه و سازمان بازنشستگی درباره وجهی که پرداخت شده، اختلاف نظری وجود دارد که قول دادند این اختلاف نظر تا پیش از شروع سال تحصیلی حل شود.

وی درباره اینکه آیا واریزی اخیر معلمان براساس رتبه بندی صورت گرفته است، گفت: آن چه ما در آموزش و پروش انجام می‌دهیم، کاملا براساس رتبه بندی است، اما سازمان بازنشستگی هنوز احکام رتبه بندی را اعمال نکرده است.

صحرایی با اشاره به آزمون دبیری گفت: فردا آزمون دبیری وزارت آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود. بیش از ۳۰۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که بیش از ۲۲ هزار نفر ظرفیت وجود دارد؛ امیدواریم با جذب این معلمان به اضافه پذیرفته شدگان در آزمون معلمان ابتدایی، بخش قابل توجهی از کسری معلم در ابتدای سال جبران شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی