تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
حق اشتراک و خرید‌های کاربران محفوظ است

طاقچه: بدون اخطار قبلی فیلتر شدیم/ واکنش یک وکیل

پلتفرم طاقچه، که برای خرید آنلاین کتاب و دانلود کتاب صوتی و الکترونیکی مورد استفاده کاربران ایرانی بود، نوشت: بدون اخطار قبلی فیلتر شدیم، حق اشتراک و خرید‌های کاربران محفوظ است.

کد خبر: ۱۵۳۵۷۱
۲۱:۳۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

طاقچه: بدون اخطار قبلی فیلتر شدیم

دیدارنیوز: طاقچه پس از اتفاقات اخیر نوشت: بدون اخطار قبلی فیلتر شدیم، حق اشتراک و خرید‌های کاربران محفوظ است.

به نقل از دیجیاتو، پلتفرم طاقچه با ارسال یک نوتیفیکیشن به کاربران خود اعلام کرد «بدون اخطار قبلی» فیلتر شدند. این پلتفرم همچنین تآکید کرد تمامی کتاب‌های کاربران و حق اشتراک (مربوط به بخش کتابخانه این پلتفرم) کاربران آن محفوظ است.

با از دسترس خارج شدن طاقچه، امکان دسترسی به کتاب‌های خریداری شده که دانلود نشدند و یا مراجعه به بخش طاقچه بی‌نهایت (کتابخانه این پلتفرم) برای چند میلیون کاربر این پلتفرم امکان‌پذیر نیست. بسیاری از کاربران نسبت به اینکه حق و حقوق‌شان در این مسأله پایمال شده، از اقدامی که علیه این پلتفرم شده شکایت دارند.

اعلام شده فیلتر شدن طاقچه بخاطر نداشتن مجوز‌های لازم بوده، با این حال باید گفت پیش‌تر طاقچه همکاری‌های متعددی با صداوسیما، وزارت ارشاد (نمایشگاه بین‌المللی کتاب) و شهرداری تهران و چندین نهاد دیگر داشته‌ است!

طاقچه: بدون اخطار قبلی فیلتر شدیم

به گزارش دیدارنیوز، ماجرا این بود که پس از انتشار یک عکس منتسب به کارکنان طاقچه که پوشش زنان آن مورد تایید مقامات نبود، به سرعت برق و باد علیه این پلتفرم اقدام شد و آن را از دسترس ملت خارج و فیلتر کردند.

علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری هم در این ارتباط نوشت: «مجموعه طاقچه از سال ۱۳۹۳ فعالیت می‌کند و حتی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به «دفتر حفظ ونشر آثار رهبر انقلاب» هم با آن همکاری داشته. امروز که وزارت ارشاد کشف کرده این مجموعه فاقد مجوز فعالیت است، باید به طریق اولی توضیح دهد چرا تا کنون اجازه فعالیت بدون مجوز به طاقچه داده شده بود؟ به عبارتی چه شد که در فاصله کمتر از یک هفته پس از انتشار عکس بدون حجاب کارکنان این مجموعه، متوجه شدید مجوز فعالیت ندارد؟ آن هم بعد از ۱۰ سال!»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی